10 reguli usoare ale performantei in marketing

Marketingul a devenit o arie din ce in ce mai complexa, cu provocari si canale noi. Nu e de mirare atunci ca performanta in marketing a ajuns un subiect controversat si care creeaza dezbateri aprinse in interiorul companiilor, si uneori chiar si in interiorul...

citește mai mult

Un altfel de coaching si o altfel de calatorie

M-am dus la trainingul Train The Trainer Points of You® mai mult ca sa observ si sa o vad pe Oana in action. Asta pentru ca am lucrat cateva luni cu ea pe platforma de brand si structurarea mesajelor, in cautarea cuvantului si expresiei care spune adevarul, dar nu...

citește mai mult

Oamenii au nevoie sa aleaga, nu sa apartina

In zilele noastre se vorbeste mult despre relatii si calitatea lor, despre nevoia oamenilor de a face parte din comunitati cu care impartasesc acelasi set de valori, ca si de angajati care au nevoie sa rezoneze cu cultura companiei. Si totusi, una din primele fraze...

citește mai mult

Cel mai liber dintre obiective: pozitionarea

Intr-o discutie elaborata de marketing de acum multi ani incercam sa definim intr-un grup de specialisti care este pozitionarea brandului pe care lucram. Cineva a zis mai in gluma mai in serios ca ne pozitionam la etajul 2 al cladirii unde era deschis magazinul. Era o...

citește mai mult

Unde se intalnesc marketingul si ecommerce-ul?

Aveam in minte de mai demult sa scriu un articol despre ecommerce, pentru ca imi doream sa arat ca ecommerce-ul si marketingul sunt ingemanate, ca nu sunt doua domenii distincte, si chiar daca in unele companii departamentul de ecommerce este diferit de cel de...

citește mai mult

Hand made – trend sau anti-trend?

Noua, marketerilor, ne place sa urmarim trendurile, sa fim la curent si sa intelegem ce se intampla. Toata lumea stie de acum ca intoarcerea la natura, la autentic, la dezindustrializat e un trend global. Ne-am globalizat, acum ne localizam. Ne plac buticurile mici de...

citește mai mult

1+1 GRATIS

Vad o notificare pe Facebook care imi spune ca Lenjerii de pat Outlet si-a schimbat numele in Lenjerii de pat 1+1 GRATIS. Studiez indeaproape discounturile, promotiile si efectele lor asupra brandurilor si comportamentelor de multi ani, am aproape o obsesie, asa ca...

citește mai mult

Spune-mi o poveste care ma intereseaza

Toata lumea vorbeste despre unde e mai bine sa faca promovare, daca sa fie canale digitale sau  clasice, si care e reteta succesului, cat din unele, cat din altele. Canalele digitale sunt acum suficient de accesibile, informatia circula neingradita si nu se poate sa...

citește mai mult

Despre transparență

Discutam mai demult cu un client într-un proces de rebranding despre ce ar însemna ca transparența să devină o valoare de brand. Firma respectivă vindea servicii către alte companii, iar procesul de vânzare avea loc în mare parte prin angajații companiei. Ideea ca...

citește mai mult

7 semne ca ai o strategie de marketing solida

Intr-o vreme in care viteza de reactie si agilitatea au devenit cuvintele de ordine si planurile pe 5 ani au devenit desuete, intr-o vreme in care trendurile macro si atitudinile fata de lume si consum au inceput sa se schimbe cu aceeasi viteza ca a trendurilor de...

citește mai mult

“Roaga si tu pe cineva sa ne faca un site”

In ultima perioada, odata cu intrarea intregii planete in era digitala, aud in jurul meu oameni care incep sa isi constientizeze nevoia de a avea o pagina de web de calitate, care sa le reprezinte afacerea. Ideea e buna, si e bine ca lucrurile astea se intampla,...

citește mai mult

Satisfactie sau insatisfactie?

Pe treptele frumos desenate in powerpoint ale piramidelor de brand, echipe intregi de marketeri cu experienta asaza ordonat elementele care compun un brand, care caracterizeaza produsele sau serviciile lui, si nu in ultimul rand care marcheaza experienta de cumparare....

citește mai mult

Cat costa serviciul de trecut pragul, va rog?

Nu stiu cum e la altii, dar la noi cred ca ar putea sa fie mai bine. Ma tot framanta de la un timp subiectul cresterii pietei de ecommerce din Romania si ce inseamna asta. E bine ca se dezvolta, ca apar jucatori noi, concurenta e un lucru bun din care de regula...

citește mai mult

In cautarea esentei

Compar de multe ori procesul de identificare a taisurilor si formelor unui brand cu unul de cristalizare dintr-o masa relativ diforma, cand dintr-un un mal sau dintr-un lut vrei sa scoti un cristal sau daca se poate chiar un diamant care sa straluceasca. Desi bazat pe...

citește mai mult

Ce iashte marketingul?

Intrebarea eterna, la care s-au scris carti de raspunsuri. Eu nu voi scrie o carte (inca!), dar as vrea sa va spun o scurta poveste si sa va las pe voi sa dati propriul raspuns. Acum vreo cateva saptamani o persoana cu o foarte mare experienta in resurse umane mi-a...

citește mai mult

Un fel de prefata

I-am admirat intotdeauna pe americani pentru spiritul lor comercial aproape innascut. Ca doar acolo a aparut marketingul, mai intai facut si apoi scris. Sa promovezi si sa vinzi ceva e a doua lor natura. Atentia pe cumparator e automata, …

citește mai mult

Mihaela Muresan

Din punctul meu de vedere nu exista marketing fara branding, iar brandingul este despre fond, inainte de a fi despre forma, sau despre esenta, inainte de aparenta.

Inscrie-te la newsletterul BrandEssence

First Name*
E-mail:*