BOOST YOUR ADVANTAGE – Strategie de marketing

Cum sa iti folosesti punctele forte

Inainte de a stabili o directie de crestere, de promovare sau de dezvoltare, este important sa definesti piata in care operezi. Sa stii jucatorii principali, de preferat si cate ceva despre ei, care sunt rolurile lor in piata si care este al tau. Esti in primul calup de jucatori sau te pierzi intr-o masa a unora mici si multi?

Cunosti trendurile care ar putea sa iti influenteze afacerea fara sa iti dai seama si sa schimbe perceptiile si asteptarile clientilor tai? Intelegerea pietei pe care operezi te va ajuta sa iti stabilesti obiectivul de crestere si directia in care vrei sa te indrepti. Chiar daca nu ai suficiente date si nici studii de piata, exista metode simple si mai putin costisitoare prin care putem face o radiografie obiectiva care te va ajuta sa intelegi exact situatia actuala si unde esti situat la startul calatoriei care incepe azi.

Pasul urmator este sa identificam avantajele reale care te diferentiaza de competitie si care trebuie dezvoltate in continuare. Pe baza punctelor slabe definim in acelasi timp vulnerabilitatile, acele scenarii care nu doresti sa ti se intample, dar pe care e mai bine sa le cunosti dinainte, pentru a te pregati. Orice afacere de succes are un atu mai mult sau mai putin vizibil. Rolul nostru este sa identificam acest element si sa il transformam in asul de trefla care sa iti asigure cresterea.

CONTACTEAZA-MA SAU CERE O OFERTA

Vezi alte servicii:

DEFINE YOUR CORE

Cum te ajuta o identitate de brand puternica

CLEAR VOICE

O strategie de comunicare coerenta si eficienta

SHAPE YOUR FUTURE

O pozitionare ambitioasa si clara este primul pas spre succes