BRANDING ESSENTIALS – Cum sa construiesti un brand puternic

Participantii sunt rugati sa aduca in ziua cursului 2 fotografii (foi printate) cu 2 branduri: unul pe care il iubesc si unul pe care ar dori sa il imbunateasca (daca exista), pentru a le folosi in exercitii.
Toata lumea vorbeste despre branding si branduri, dar putini stiu cum se fac. De cele mai multe ori businessurile care au succes il datoreaza nu atat de mult produselor pe care le vand, ci mai ales brandului si povestii care s-a format in jurul lor. In urma cursului BRANDING ESSENTIALS vei invata care sunt elementele care formeaza un brand puternic si cum se construiesc ele, astfel incat brandul tau sa se diferentieze de altele similare, sa fie memorabil si observabil intr-o lume zgomotoasa, sa fie relevant si sa aduca valoare celor carora se adreseaza. Vei invata cum sa comunici un brand cu consecventa si cum sa creezi o relatie de incredere cu clientii, pentru a ajunge in topul lor de preferinte. Trainer: Mihaela Muresan, Marketing Strategist & Brand Architect la Brand Essence. Mihaela are o experienta de 17 ani in marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat in retail, electronice si media (LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy si IKEA). A lansat branduri noi atat pe piata locala – Media Galaxy si IKEA, dar si pe alte piete – IKEA in Croatia. Crede in puterea brandurilor si o intereseaza motivele care stau in spatele comportamentelor de consum ale oamenilor. Este pasionata de branding, neuromarketing si de business in general. De-a lungul carierei internationale, a tinut traininguri de marketing si comunicare si a format echipe, a fost spokesperson al IKEA Romania si a facut parte din echipa care a lansat magazinul online al IKEA in 2014. Crede cu tarie ca un business de succes are nevoie de o strategie de marketing si branding solida, care sa fundamenteze strategia de comunicare. Crede in oameni si in puterea lor de a schimba lucrurile si tocmai de aceea, din iunie 2016 de cand a parasit compania IKEA, practica consultanta pe marketing si branding pentru companii care vor sa creasca. Citeste mai mult despre ea aici: http://brandessence.ro/despre-mine/, vezi articolele de pe blog (http://brandessence.ro/blog/) sau urmareste-o in inregistrari de la evenimente si conferinte: http://brandessence.ro/knowledge-hub/.

 

AGENDA – Joi, 7 septembrie, si vineri, 8 septembrie, Hotel Capital Plaza, Bd. Iancu de Hunedoara nr. 55. 

9.00 – 9.30: Sosirea participantilor

9.30-10.00: Prezentarea participantilor si a asteptarilor

10.00 – 13.00

  1. Ce este brandul? Exemple si definitii
  2. Identitatea de brand: valori si personalitate
  3. Arhitectura brandului:
    1. Ideea specifica (promisiunea de brand) si piramida de brand: elemente de baza, diferentiatoare si promisiunea emotionala
    2. Exercitiu practic: piramida de brand (pe cateva din exemplele aduse de participanti)
  4. Expresii ale brandului si forme de manifestare: legatura dintre elementele tangibile, exprimate (identitatea vizuala sau vorbita) si cele invizibile (valorile); cum se mentine echilibrul intre forma si esenta si care sunt riscurile inconsecventei;

13.00 – 14.00: PRANZ

14.00 – 17.30:

  1. Relatia dintre brand si public (consumatori):
    1. Perceptii si metode de masurare (indicatori ‘leading’ si ‘lagging’)
    2. Exercitiu practic pentru intelegerea indicatorilor si a dinamicii lor in timp
  2. Brandul ca instrument comercial: comunicare integrata si armonizarea intre termen lung si termen scurt, intre brand si mesaje
  3. Legatura dintre brandul comercial si cel organizational: cele 2 fete ale monedei; Rolul eticii, al transparentei si pe ce se bazeaza credibilitatea unui brand
  4. Cobranding: avantaje si dezavantaje
  5. Rebranding: contexte favorabile si nefavorabile

17.30 – 18.00: Concluzii si confirmarea asteptarilor

Mai multe detalii despre cursul Branding Essentials:

Data si locatie:  Joi, 7 septembrie, si vineri, 8 septembrie, Hotel Capital Plaza, Bd. Iancu de Hunedoara nr. 54 (aproape de intersectia cu Dorobanti)

Pret: 500 lei / participant (pretul include masa de pranz, cafea si apa pe toata durata cursului.)

Early Bird – Inscrie-te si plateste pana pe 1 septembrie si beneficiezi de 10% discount: 450 lei/participant!

Mai exista locuri disponibile pentru data de 8 SEPTEMBRIE – completeaza formularul pentru a te inscrie acum.

Pentru a achita cursul si a finaliza procesul de inscriere, foloseste datele de mai jos si trimite-ne dovada platii:

S.C. Brand Essence S.R.L., str. Drumul Padurea Neagra nr. 35-43, corp 13B30, et 1, ap 11, sector 1, Bucuresti, J40/12720/27.092016, CUI 36571040,

Cont bancar IBAN nr. RO36RZBR0000060018947143 deschis la Raiffeisen Bank

Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii.
Nume si Prenume*:

Email*:

Telefon*:

Ma inscriu ca:
Persoana FizicaPersoana Juridica
Numele companiei pe care o reprezint sau CNP:

Rezerva-mi bilet pentru:
Cursul Branding Essentials = 500 lei
Inscrie-te pana pe 1 septembrie si beneficiezi de 10% discount: 450 lei/participant!
Pentru Persoane Juridice: datele firmei pentru emiterea facturii

Confirm ca am citit termenii si conditiile.