MARKETING ESSENTIALS

Cum sa faci un plan de marketing si sa obtii pozitia dorita in piata

Marketing is not advertising”, iar un plan bun de marketing echivaleaza cu 80% din planul de business. La acest curs vei invata sa analizezi piata obiectiv, vei avea instrumente sa elimini presupunerile si concluziile gresite, vei invata sa identifici ariile din care pierzi business dar si zone noi de potential pe care sa le cuceresti. Vei seta baza pentru o strategie de promovare coerenta si consistenta si vei invata cum sa legi mesajele de publicurile cheie. La sfarsitul acestui curs vei avea o perspectiva strategica de marketing ce te va ajuta sa iti cresti businessul.

Trainer: Mihaela Muresan, Marketing Strategist & Brand Architect la Brand Essence.
Mihaela are o experienta de 17 ani in marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat in retail, electronice si media (LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy si IKEA). A lansat branduri noi atat pe piata locala – Media Galaxy si IKEA, dar si pe alte piete – IKEA in Croatia.
Crede in puterea consumatorilor si o intereseaza motivele care stau in spatele comportamentelor de consum ale oamenilor. Este pasionata de branding, neuromarketing si de business in general. De-a lungul carierei internationale, a tinut traininguri de marketing si comunicare si a format echipe, a fost spokesperson al IKEA Romania si a facut parte din echipa care a lansat magazinul online al IKEA in 2014. Crede cu tarie ca un business de succes are nevoie de o strategie de marketing si branding solida, care sa fundamenteze strategia de comunicare. Crede in oameni si in puterea lor de a schimba lucrurile si tocmai de aceea, din iunie 2016 de cand a parasit compania IKEA, practica consultanta pe marketing si branding pentru companii care vor sa creasca.

Citeste mai mult despre ea aici, vezi articolele de pe blog sau urmareste-o in inregistrari de la evenimente si conferinte aici.

AGENDA – Vineri, 6 octombrie, Hotel Capital Plaza, Bd. Iancu de Hunedoara nr. 54

9.00 – 9.30 Sosirea participantilor
9.30 – 10.00 Prezentarea participantilor si a asteptarilor
10.00 – 11.00
UNDE SUNTEM – Analiza situatiei actuale:
– Analiza mediului macro, a pietei si a jucatorilor, a consumatorilor si a performantei interne: definirea termenilor si a pasilor ce trebuie parcursi in analiza pentru a trage concluziile corecte
11.00 – 11.15 PAUZA
11.15 – 13.00
Exercitiu practic pentru realizarea analizei SWOT; dezbatere pe marginea concluziilor si identificarea capcanelor care pot deforma concluziile
– Supra analiza pentru validarea SWOT si trasarea obiectivelor de business si marketing
13.00 – 14.00 PRANZ
14.00 – 15.30 UNDE VREM SA AJUNGEM – Setarea obiectivelor de marketing si pozitionare (inclusiv SMART goals) + exercitiu practic

CUM AJUNGEM ACOLO:
Segmentarea: 
– definirea profilelor de clienti (sau publicuri tinta) si analiza lor: interese, lipsuri; 
Exercitiu practic pentru analiza unui segment 
Diferenta dintre clienti existenti si clienti potentiali: bariere (lost business) si motivatori de cumparare; 
Definirea promisiunii de valoare agregate (value proposition) a companiei pe baza analizei anterioare
15.30 – 15.45 PAUZA
15.45 – 17.00
Derivarea obiectivelor de marketing in obiective de comunicare
Elaborarea planului de marketing si comunicare: 
– mixul de comunicare
– mesajele principale + exercitiu practic definire mesaje pe segmentul analizat anterior
Rresurse
Follow up si evaluare
17.00 – 17.30
Concluzii si verificarea asteptarilor initiale

Mai multe detalii despre cursul Marketing Essentials: Data si locatie:  Vineri 6 octombrie, 9.30 – 17.30, Hotel Capital Plaza, Bd. Iancu de Hunedoara nr. 54 Pret: 500 lei / participant (pretul include masa de pranz, cafea si apa pe toata durata cursului.) Early Bird – Inscrie-te si plateste pana pe 1 octombrie si beneficiezi de 10% discount: 450 lei/participant! Completeaza formularul pentru a te inscrie acum! Pentru a achita cursul si a finaliza procesul de inscriere, foloseste datele de mai jos si trimite-ne dovada platii: S.C. Brand Essence S.R.L., str. Drumul Padurea Neagra nr. 35-43, corp 13B30, et 1, ap 11, sector 1, Bucuresti, J40/12720/27.092016, CUI 36571040, Cont bancar IBAN nr. RO36RZBR0000060018947143 deschis la Raiffeisen Bank

Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii.
Nume si Prenume*:

Email*:

Telefon*:

Ma inscriu ca:
Persoana FizicaPersoana Juridica
Numele companiei pe care o reprezint sau CNP:

Rezerva-mi bilet pentru:
Cursul Marketing Essentials = 500 lei
Inscrie-te pana pe 22 septembrie si beneficiezi de 10% discount: 450 lei/participant!

Pentru Persoane Juridice: datele firmei pentru emiterea facturii

Confirm ca am citit termenii si conditiile.