Knowledge Hub

 

Pe aceasta pagina vei gasi filme de la prezentari, conferinte sau dezbateri de panel la care Brand Essence participa, dar si capturi din cursuri si workshop-uri organizate. Vom completa si cu linkuri catre site-uri sau articole specializate pe teme de marketing, business, branding, retail, ecommerce, digital transformation sau neuromarketing.

„Marketing in era digitala”, Business Focus Oradea, 27 aprilie 2017

Ce e nou si ce a ramas la fel in marketing? Cat de mult s-a schimbat lumea si marketingul in ultimii ani? Ce inseamna de fapt digital si cum ne impacteaza? Sunt doar cateva intrebari la care am incercat sa raspundem in emisiunea Business Days TV.

„Pozitionare si diferentiere” – Business Focus Oradea, 27 aprilie 2017

Un workshop pe marginea pozitionarii, cu o sala plina de oameni cu energie si cu chef sa isi dezvolte businessul. am vorbit despre pozitonare ca acel loc special de cucerit in mintea consumatorilor, despre cum se construieste si ce capcane pot aparea.

 

Captura din traingul intensiv „Plan de marketing intr-o zi” – mediul macro

Trainingul Plan de marketing intr-o zi structureaza partea de analiza a pietei, modul in care se seteaza obiectivele de marketing si cum se traduc in obiective de comunicare, continuand cu segmentarea potentialilor clienti in functie de nevoi si motivatori si cu planul de comunicare.

 

„Branding in epoca digitala” – Business Days Iasi, 5 aprilie 2017

Despre cum sa te faci auzit intr-o lume in care zgomotul creste in fiecare zi si lupta pentru atentie e acerba, despre cum un brand puternic isi pastreaza identitatea cu consecventa, relevanta si memorabilitatea fiind cele 2 „forte” cu adevarat diferentiatoare.

Ce le ramane magazinelor intr-o lume digitala?

Captura din prezentarea de la Business Days Iasi, din 5 aprilie 2017: intr-o lume care se digitalizeaza pe zi ce trece, retailul nu ramane neatins, ci se muta din ce in ce mai mult in mediul online. Mai e vreo speranta pentru magazinele traditionale, lor ce le ramane? Afla urmarind filmul de la workshop.

„Mediile digitale si societatea” – Business Focus Oradea, 27 apr. 2017: min. 31 – Mihaela Muresan

Printre cei 6 speakeri, Mihaela Muresan intra la min. 31 pana la min. 45 cu „Digital Future”: sa ne amintim cum era lumea in secolul trecut, sa vedem cum arata acum – putem oare ghici viitorul?

 

Marketing & HR It’s A Date! Mihaela Muresan la DisruptHR Bucharest

Pe 14 martie 2017, la prima editie a DisruptHR in Romania, Mihaela Muresan a vorbit despre legatura stransa dintre marketing si HR: totul incepe cu viziunea unui business, pe care uneori in marketing noi o transformam in obiectiv de pozitionare. Dar pentru ca ea sa se intample, trebuie sa ajunga mai intai la oamenii din interiorul companiei, si abia dupa aceea o putem „planta” in exterior, in mintea consumatorilor.