CUM ITI ADAPTEZI STRATEGIA DE MARKETING PE CRIZA

Curs online live interactiv - 9 mai 2020

Criza prin care trecem a dat peste cap multe companii si multi se intreaba cand va aparea si cum va arata noua normalitate. Pana atunci insa, provocarile sunt multiple, inclusiv din punct de vedere marketing:

  • Ce putem face sa maximizam veniturile si sa trecem cu bine prin aceasta perioada?
  • Ce ar trebui sa facem pentru a ne pregati pentru iesirea din criza si noua “normalitate”?

Desi sunt multe teorii si clisee despre cum ar trebui facut marketingul in criza, situatia de astazi nu are un precedent in istorie, asa ca multe din teoriile existente sunt depasite. Solutia insa se poate depista analizand cu atentie cateva arii, customizat pe fiecare companie:

  • factorii macro si schimbarea comportamentelor
  • punctele tari si slabe ale fiecarui business
  • resursele disponibile si realocarea lor

In cadrul cursului online “Cum sa iti adaptezi strategia de marketing pe criza” iti vei trasa propria strategie si plan de marketing care sa te ajute nu doar sa treci cu bine peste criza, ci si cum sa te pregatesti pentru viitor.

Agenda - 9 mai.
10:00 - 10:45
1. INTELEGEREA SITUATIEI ACTUALE:

  • Modificarea factorilor macro si reasezarea pietelor in urma crizei COVID in 3 categorii principale pe termen scurt (“frozen”, “warm”, “boiling”)

  • Resetarea comportamentelor si cum influenteaza ele industriile pe termen mediu

  • Rescrierea diferentiatorilor si avantajelor competitive ale companiilor

10:45 - 11:30
Exercitiu practic:

  • Compania ta in ce cluster se incadreaza? Cum s-au resetat comportamentele din categoria in care activezi?

  • Care din schimbarile la nivel macro devin oportunitati pentru compania ta si care devin amenintari?

  • Cum arata ASTAZI punctele tale forte si cele slabe? Ce poti face pentru a fructifica oportunitatile si a te feri de amenintari?

  • 3-5 initiative operationale pe care le vei face intr-un orizont de timp dat (3-6 luni)

11:30 - 12:30
2. SETAREA NOILOR OBIECTIVE DE MARKETING - care este problema principala pe care ai nevoie sa o rezolvi in urmatoarea perioada pentru a vinde mai mult? (notorietate, lipsa de interes, perceptii gresite, etc)

Exercitiu practic: definirea obiectivelor de marketing proprii si discutie de grup
12:30 - 13:00
PAUZA
13:00 - 14:30
3. PLANUL DE MARKETING REGANDIT:

  • Segmentarea: care sunt potentialii tai clienti ASTAZI?? Dar peste 6 luni? Cum ii poti segmenta intr-un mod care sa te ajute in eficientizarea activitatii de marketing

  • Mesajele pe care le vei comunica potentialilor clienti identificati

  • Canalele de comunicare pe care le vei folosi pentru a ajunge la ei

  • Bugetul si alocarea resurselor pe activitati si canale (de ex. website, Google, Facebook, realizare content, PPC, etc); modalitati de prioritizare

14:30 - 15:30
Exercitiu practic: Realizarea unui plan de marketing pe 6 luni, si discutie in grup:


  • Care sunt elementele cel mai greu de identificat?

  • Care sunt riscurile care planeaza asupra planului?

  • Cum putem sa ne pregatim pentru ele?

  • Cum ne esalonam resursele astfel incat sa putem supravietui, dar si asigura o crestere sustenabila? Cum gandim prioritizarea?

Ce primesti ca urmare a participarii la curs:

  • 5 ore de curs intensiv si interactiv, dintre care 2 ore cu exercitii practice (in total un numar de 7 exercitii punctuale), in care participantii vor lucra individual, dar vor putea sharui cu grupul rezultatele
  • Discutii de grup cu ceilalti participanti si schimb de exeperienta
  • Suportul cursului in format pdf
  • Un checklist de verificat daca marketingul pe care il faci e adaptat noilor vremuri, pe care il poti folosi oricand
  • O sesiune gratuita de mentorat de 30 de minute cu Mihaela Muresan pentru fiecare participant, ulterioara cursului, in urmatoarele 60 de zile
  • Acces la comunitatea Brand Essence si la alte materiale si informatii (e-book-uri gratuite, materiale video, etc).
Pret de criza:

49 eur + TVA

  • (pret normal: 99 eur + TVA)

Ce zic cursantii Brand Essence

Trainer

Mihaela Muresan - Marketing Strategist and Brand Architect Brand Essence
Mihaela Muresan (1)

Mihaela are 20 ani experienta în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, a lansat Media Galaxy in Romania, IKEA in Romania si Croatia, magazinul online al IKEA si multe alte proiecte. Acum 4 ani a lansat Brand Essence, sub care ofera consultanta de marketing si branding pentru companiile care vor sa creasca, workshopuri de strategie, programe de mentorat si cursuri specializate, servicii de digital marketing, social media si comunicare integrata.

Citeste mai mult despre ea aici, vezi articolele de pe blog sau urmareste-o in inregistrari de la evenimente si conferinte aici.

Detalii de plata

Pentru inscriere, te rugam sa completezi formularul de mai jos.

Plata cursului se face prin transfer bancar in contul RO36RZBR0000060018947143 deschis la Raiffeisen Bank.

Pentru finalizarea procesului de inscriere, te rugam sa ne trimiti dovada platii la adresa mihaela.muresan@brandessence.ro:

Datele companiei

S.C. Brand Essence S.R.L.

  • Adresa: Str. Drumul Padurea Neagra nr. 35-43, corp 13B30, et 1, ap 11, sector 1, Bucuresti
  • Nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J40/12720/27.092016
  • CUI RO36571040

Inscrie-te la curs

Nume si Prenume*:

Email*:

Telefon*:

Ma inscriu ca:
Persoana FizicaPersoana Juridica

Numele companiei pe care o reprezint sau CNP:

Rezerva-mi bilet pentru: Cum iti adaptezi strategia de marketing pe criza - curs online live interactiv - 9 mai 2020.

Pret intreg = 49 euro + TVA/participant**
Pentru Persoane Juridice: datele firmei pentru emiterea facturii


Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii.
** Pretul va fi calculat la cursul mediu euro de 4.9 lei.