Marketing Masterclass #2: Branding strategic

Cum sa construiesti un brand puternic si sa te diferentiezi in piata

Cum te va ajuta Marketing Masterclass #2: Branding strategic?

Acesta este al doilea modul din seria Marketing Masterclass. Pentru un proces de invatare completa, recomandam participarea la toate cele 3 module.

Toata lumea vorbeste despre branding si branduri, dar putini stiu cum se fac. De cele mai multe ori businessurile care au succes il datoreaza nu atat de mult produselor pe care le vand, ci mai ales brandului si povestii care s-a format in jurul lor.

In urma cursului vei invata care sunt elementele care formeaza un brand puternic si cum se construiesc ele, astfel incat brandul tau sa se diferentieze de altele similare, sa fie memorabil si observabil intr-o lume zgomotoasa, sa fie relevant si sa aduca valoare celor carora se adreseaza. Vei invata cum sa comunici un brand cu consecventa si cum sa creezi o relatie de incredere cu clientii, pentru a ajunge in topul lor de preferinte.

PARERI DESPRE Marketing Masterclass #2: Branding strategic

Trainer

Mihaela Muresan, Marketing Strategist & Brand Architect la Brand Essence.

Mihaela are o experienta de 18 ani in marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat in retail, electronice si media (LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy si IKEA). A lansat branduri noi atat pe piata locala – Media Galaxy si IKEA, dar si pe alte piete – IKEA in Croatia.

Crede in puterea brandurilor si o intereseaza motivele care stau in spatele comportamentelor de consum ale oamenilor.

Este pasionata de branding, neuromarketing si de business in general. De-a lungul carierei internationale, a tinut traininguri de marketing si comunicare si a format echipe, a fost spokesperson al IKEA Romania si a facut parte din echipa care a lansat magazinul online al IKEA in 2014.

Crede cu tarie ca un business de succes are nevoie de o strategie de marketing si branding solida, care sa fundamenteze strategia de comunicare. Crede in oameni si in puterea lor de a schimba lucrurile si tocmai de aceea, din iunie 2016 de cand a parasit compania IKEA, practica consultanta pe marketing si branding pentru companii care vor sa creasca.

Citeste mai mult despre ea aici, vezi articolele de pe blog sau urmareste-o in inregistrari de la evenimente și conferințe.

Galerie foto

DETALIILE CURSULUI

8 septembrie 2019 – Cluj

20 septembrie 2019 – Bucuresti

Pret intreg – 550 lei/participant

Locuri limitate: maxim 15 pentru a putea face exercitii practice.

9.00 – 9.30

Sosirea participantilor

9.00 – 9.30

Scurta introducere

Prezentarea participantilor si a asteptarilor de la curs.

10.00 – 13.00

Prima parte a cursului

  1. Ce este brandul? Exemple si definitii
  2. Identitatea de brand: valori si personalitate
  3. Arhitectura brandului:
    1. Ideea specifica (promisiunea de brand) si piramida de brand: elemente de baza, diferentiatoare si promisiunea emotionala
    2. Exercitiu practic: piramida de brand (pe cateva din exemplele aduse de participanti)
  4. Expresii ale brandului si forme de manifestare: legatura dintre elementele tangibile, exprimate (identitatea vizuala sau vorbita) si cele invizibile (valorile); cum se mentine echilibrul intre forma si esenta si care sunt riscurile inconsecventei.

13.00 – 14.00

Pauza de pranz

14.00 – 17.30

A doua parte a cursului

  1. Relatia dintre brand si public (consumatori):
    1. Perceptii si metode de masurare (indicatori ‘leading’ si ‘lagging’)
    2. Exercitiu practic pentru intelegerea indicatorilor si a dinamicii lor in timp
  2. Brandul ca instrument comercial: comunicare integrata si armonizarea intre termen lung si termen scurt, intre brand si mesaje
  3. Legatura dintre brandul comercial si cel organizational: cele 2 fete ale monedei; Rolul eticii, al transparentei si pe ce se bazeaza credibilitatea unui brand
  4. Cobranding: avantaje si dezavantaje
  5. Rebranding: contexte favorabile si nefavorabile

17.30 – 18.00

Incheiere

Concluzii finale si confirmarea asteptarilor.

Participantii sunt rugati sa aduca in ziua cursului 2 fotografii (foi printate) cu 2 branduri: unul pe care il iubesc si unul pe care ar dori sa il imbunateasca (daca exista), pentru a le folosi in exercitii.

DETALII DESPRE INSCRIERE

Detalii de plata

Pentru inscriere, te rugam sa completezi formularul de mai jos.

Plata cursului se face prin transfer bancar in contul RO36RZBR0000060018947143 deschis la Raiffeisen Bank.

Pentru finalizarea procesului de inscriere, te rugam sa ne trimiti dovada platii la adresa mihaela.muresan@brandessence.ro:

Datele companiei

S.C. Brand Essence S.R.L.

  • Adresa: Str. Drumul Padurea Neagra nr. 35-43, corp 13B30, et 1, ap 11, sector 1, Bucuresti
  • Nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J40/12720/27.092016
  • CUI RO36571040

FORMULAR DE INSCRIERE

Nume si Prenume*:

Email*:

Telefon*:

Ma inscriu ca:
Persoana FizicaPersoana Juridica

Completeaza numele companiei pe care o reprezinti sau CNP:

Rezerva-mi bilet pentru:
Cluj - 8 septembrie - Marketing Masterclass #2: Branding strategicBucuresti - 20 septembrie - Marketing Masterclass #2: Branding strategic

Pret intreg = 550 lei + TVA (654.5lei)

Pentru Persoane Juridice completeaza datele firmei pentru emiterea facturii:


Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii.