Marketing Masterclass #2: Branding strategic

Cum sa construiesti un brand puternic si sa te diferentiezi in piata

Cum te va ajuta Marketing Masterclass #2: Branding strategic?

Acesta este al doilea modul din seria Marketing Masterclass. Pentru un proces de invatare completa, recomandam participarea la toate cele 3 module.

Toata lumea vorbeste despre branding si branduri, dar putini stiu cum se fac. De cele mai multe ori businessurile care au succes il datoreaza nu atat de mult produselor pe care le vand, ci mai ales brandului si povestii care s-a format in jurul lor.

In urma cursului vei invata care sunt elementele care formeaza un brand puternic si cum se construiesc ele, astfel incat brandul tau sa se diferentieze de altele similare, sa fie memorabil si observabil intr-o lume zgomotoasa, sa fie relevant si sa aduca valoare celor carora se adreseaza. Vei invata cum sa comunici un brand cu consecventa si cum sa creezi o relatie de incredere cu clientii, pentru a ajunge in topul lor de preferinte.

Agenda zilei
9.00 9.30Sosirea participantilor.
9.3010.00Scurta introducere
Prezentarea participantilor si a asteptarilor de la curs.
10.00 13.00
Prima parte a cursului

  1. Ce este brandul? Exemple si definitii

  2. Identitatea de brand: valori si personalitate

  3. Arhitectura brandului:
    • Ideea specifica (promisiunea de brand) si piramida de brand: elemente de baza, diferentiatoare si promisiunea emotionala

    • Exercitiu practic: piramida de brand (pe cateva din exemplele aduse de participanti)

  4. Expresii ale brandului si forme de manifestare: legatura dintre elementele tangibile, exprimate (identitatea vizuala sau vorbita) si cele invizibile (valorile); cum se mentine echilibrul intre forma si esenta si care sunt riscurile inconsecventei.
13.00 14.00
Pauza de pranz
14.00 17.30A doua parte a cursului

  1. Relatia dintre brand si public (consumatori):
    • Perceptii si metode de masurare (indicatori ‘leading’ si ‘lagging’)

    • Exercitiu practic pentru intelegerea indicatorilor si a dinamicii lor in timp

  2. Brandul ca instrument comercial: comunicare integrata si armonizarea intre termen lung si termen scurt, intre brand si mesaje

  3. Legatura dintre brandul comercial si cel organizational: cele 2 fete ale monedei; Rolul eticii, al transparentei si pe ce se bazeaza credibilitatea unui brand

  4. Cobranding: avantaje si dezavantaje

  5. Rebranding: contexte favorabile si nefavorabile
17.3018.00Incheiere
Concluzii si verificarea asteptarilor initiale.

Participantii sunt rugati sa aduca in ziua cursului 2 fotografii (foi printate) cu 2 branduri: unul pe care il iubesc si unul pe care ar dori sa il imbunateasca (daca exista), pentru a le folosi in exercitii.

Detaliile cursului

Branding Strategic

159 eur + TVA

  • Locuri limitate: maxim 15 pentru a putea face exercitii practice.
  • Locatie: TBA

Detalii de plata

Pentru inscriere, te rugam sa completezi formularul de mai jos.

Plata cursului se face prin transfer bancar in contul RO36RZBR0000060018947143 deschis la Raiffeisen Bank.

Pentru finalizarea procesului de inscriere, te rugam sa ne trimiti dovada platii la adresa mihaela.muresan@brandessence.ro:

Datele companiei

S.C. Brand Essence S.R.L.

Adresa: Str. Drumul Padurea Neagra nr. 35-43, corp 13B30, et 1, ap 11, sector 1, Bucuresti
Nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J40/12720/27.092016
CUI RO36571040

Inscrie-te la curs

Nume si Prenume*:

Email*:

Telefon*:

Ma inscriu ca:
Persoana FizicaPersoana Juridica

Completeaza numele companiei pe care o reprezinti sau CNP:

Rezerva-mi bilet pentru:
Curs Branding Strategic Cluj - 13 martie.Curs Branding Strategic Bucuresti - in limba engleza - 3 aprilie.Curs Branding Strategic Bucuresti - 15 mai.

Pret intreg = 159 euro + TVA/participant**

Pentru Persoane Juridice completeaza datele firmei pentru emiterea facturii:


Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii.
** Pretul va fi calculat la cursul mediu euro de 4.8 lei

Ce zic cursantii Brand Essence

Trainer

Mihaela Muresan, Marketing Strategist & Brand Architect la Brand Essence.
Mihaela Muresan (1)

Mihaela are o experienta de 18 ani in marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat in retail, electronice si media (LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy si IKEA). A lansat branduri noi atat pe piata locala – Media Galaxy si IKEA, dar si pe alte piete – IKEA in Croatia.

Citeste mai mult despre ea aici, vezi articolele de pe blog sau urmareste-o in inregistrari de la evenimente si conferinte aici.