Communication Essentials

Cum sa comunici cu impact in piata si sa masori rezultatele

Cum te va ajuta cursul Communication Essentials?

In urma cursului vei invata care sunt pasii pe care trebuie sa ii cunosti si sa ii urmezi pentru a gandi un plan sanatos de comunicare, ancorat in obiectivele de business si de marketing, in imaginea brandului, dar si in contextul extern al pietei si consumatorilor. Vei invata cum sa masori rezultatele comunicarii si cum sa aloci resursele in cel mai eficient si eficace mod.

PARERI DESPRE CURSURILE BRANDESSENCE

Trainer

Mihaela Muresan, Marketing Strategist & Brand Architect la Brand Essence.

Mihaela are o experienta de 18 ani in marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat in retail, electronice si media (LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy si IKEA). A lansat branduri noi atat pe piata locala – Media Galaxy si IKEA, dar si pe alte piete – IKEA in Croatia.

Crede in puterea brandurilor si o intereseaza motivele care stau in spatele comportamentelor de consum ale oamenilor.

Este pasionata de branding, neuromarketing si de business in general. De-a lungul carierei internationale, a tinut traininguri de marketing si comunicare si a format echipe, a fost spokesperson al IKEA Romania si a facut parte din echipa care a lansat magazinul online al IKEA in 2014.

Crede cu tarie ca un business de succes are nevoie de o strategie de marketing si branding solida, care sa fundamenteze strategia de comunicare. Crede in oameni si in puterea lor de a schimba lucrurile si tocmai de aceea, din iunie 2016 de cand a parasit compania IKEA, practica consultanta pe marketing si branding pentru companii care vor sa creasca.

Citeste mai mult despre ea aici, vezi articolele de pe blog sau urmareste-o in inregistrari de la evenimente și conferințe.

DETALIILE CURSULUI

Vineri, 5 aprilie 2019

Palatul Noblesse – sala Biblioteka, str. Sfintilor nr.7

Early bird – 400 lei + TVA/participant
(pentru platile primite pana pe 26.03.2019)

Pret intreg – 500 lei + TVA/participant

Locuri limitate: maxim 15 pentru a putea face exercitii practice.

9.30 – 10.00

Prezentarea participantilor

10.00 – 11.30

De ce avem nevoie de comunicare?

Elementele unui brief de comunicare.

  1. Context: piata, trenduri, comportamente de consum
  2. Obiectivele de comunicare: ce sunt, cum se definesc si cum se ancoreaza in obiectivele de business si de marketing; riscul de a lucra fara obiective
  3. Mesajele de brand si mesajele tactice: cand si cum se folosesc; echilbrul dintre termen lung si termen scurt
  4. Identitatea de brand si validarea ei prin comunicare; distinctie si memorabilitate
  5. Publicurile tinta si insighturile: cum se analizeaza si cum se definesc, capcane legate de insighturi si cum se folosesc in comunicare
  6. Canale si livrabile, alocarea resurselor

11.30 – 11.50 PAUZA

11.50 – 13.00

Exercitiu practic

Deconstructia unui brief pe diverse tipuri de reclame (video, bannere, etc) – se va lucra in grupuri

  • Ce mesaj a vrut brandul sa comunice?
  • Ce public tinta a vizat?
  • Ce obiective a avut?

13.00 – 14.00 PAUZA DE PRANZ

14.00 – 14.30

Eficienta si eficacitatea comunicarii

Cum setam indicatorii si cum ii masuram, tipuri de indicatori in functie de obiectivele setate.

14.30 – 15.30

Exercitiu practic

Analizarea unor indicatori de comunicare in niste situatii prestabilite

15.30 – 15.50 PAUZA

15.50 – 16.30

Planul de comunicare si alocarea bugetului

Exercitiu practic – realizarea propriului plan de comunicare, pentru firma la care lucrati

16.30 – 17.00

Incheiere

Concluzii si inmanarea diplomelor.

DETALII DESPRE INSCRIERE

Detalii de plata

Pentru inscriere, te rugam sa completezi formularul de mai jos.

Plata cursului se face prin transfer bancar in contul RO36RZBR0000060018947143 deschis la Raiffeisen Bank.

Pentru finalizarea procesului de inscriere, te rugam sa ne trimiti dovada platii la adresa mihaela.muresan@brandessence.ro:

Datele companiei

S.C. Brand Essence S.R.L.

  • Adresa: Str. Drumul Padurea Neagra nr. 35-43, corp 13B30, et 1, ap 11, sector 1, Bucuresti
  • Nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J40/12720/27.092016
  • CUI RO36571040

FORMULAR DE INSCRIERE

Nume si Prenume*:

Email*:

Telefon*:

Ma inscriu ca:
Persoana FizicaPersoana Juridica

Numele companiei pe care o reprezint sau CNP:

Rezerva-mi bilet pentru:
Communication essentials = 500 lei + TVA // Inscrie-te pana pe 26 martie si platesti doar 400 lei + TVA/participant!

Pentru Persoane Juridice: datele firmei pentru emiterea facturii


Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii.