Marketing Masterclass #3: Branding Communication

Cum sa comunici cu impact in piata si sa masori rezultatele

Cum te va ajuta Marketing Masterclass #3: Branding Communication?

Acesta este al treilea modul din seria Marketing Masterclass. Pentru un proces de invatare completa, recomandam participarea la toate cele 3 module.

In urma cursului vei invata care sunt pasii pe care trebuie sa ii cunosti si sa ii urmezi pentru a gandi un plan sanatos de comunicare, ancorat in obiectivele de business si de marketing, in imaginea brandului, dar si in contextul extern al pietei si consumatorilor. Vei invata cum sa masori rezultatele comunicarii si cum sa aloci resursele in cel mai eficient si eficace mod.

Agenda zilei
9.3010.00Sosirea participantilor.
10.00 11.30
De ce avem nevoie de comunicare?
Elementele unui brief de comunicare.

  1. Context: piata, trenduri, comportamente de consum

  2. Obiectivele de comunicare: ce sunt, cum se definesc si cum se ancoreaza in obiectivele de business si de marketing; riscul de a lucra fara obiective

  3. Mesajele de brand si mesajele tactice: cand si cum se folosesc; echilbrul dintre termen lung si termen scurt

  4. Identitatea de brand si validarea ei prin comunicare; distinctie si memorabilitate

  5. Publicurile tinta si insighturile: cum se analizeaza si cum se definesc, capcane legate de insighturi si cum se folosesc in comunicare

  6. Canale si livrabile, alocarea resurselor
11.30 11.50
Pauza
11.50 13.00Exercitiu practic
Deconstructia unui brief pe diverse tipuri de reclame (video, bannere, etc) – se va lucra in grupuri
  • Ce mesaj a vrut brandul sa comunice?

  • Ce public tinta a vizat?

  • Ce obiective a avut?
13.0014.00Pauza de pranz
14.0014.30Eficienta si eficacitatea comunicarii
Cum setam indicatorii si cum ii masuram, tipuri de indicatori in functie de obiectivele setate.
14.3015.30Exercitiu practic
Analizarea unor indicatori de comunicare in niste situatii prestabilite
15.3015.50Pauza
15.5016.30Planul de comunicare si alocarea bugetului
Exercitiu practic – realizarea propriului plan de comunicare, pentru firma la care lucrati
16.3017.00Incheiere
Concluzii si inmanarea diplomelor.

Detaliile cursului

Branding Communication

159 eur + TVA

  • Locuri limitate: maxim 15 pentru a putea face exercitii practice.
  • Locatie: TBA

Detalii de plata

Pentru inscriere, te rugam sa completezi formularul de mai jos.

Plata cursului se face prin transfer bancar in contul RO36RZBR0000060018947143 deschis la Raiffeisen Bank.

Pentru finalizarea procesului de inscriere, te rugam sa ne trimiti dovada platii la adresa mihaela.muresan@brandessence.ro:

Datele companiei

S.C. Brand Essence S.R.L.

  • Adresa: Str. Drumul Padurea Neagra nr. 35-43, corp 13B30, et 1, ap 11, sector 1, Bucuresti
  • Nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J40/12720/27.092016
  • CUI RO36571040

Inscrie-te la curs

Nume si Prenume*:

Email*:

Telefon*:

Ma inscriu ca:
Persoana FizicaPersoana Juridica

Numele companiei pe care o reprezint sau CNP:

Rezerva-mi bilet pentru:
Curs Branding Communication Cluj - 14 martie.Curs Branding Communication Bucuresti - in limba engleza - 4 aprilie.Curs Branding Communication Bucuresti - 16 mai.

Pret intreg= 159 euro + TVA/participant **

Pentru Persoane Juridice: datele firmei pentru emiterea facturii


Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii.
** Pretul va fi calculat la cursul mediu euro de 4.8 lei.

Ce zic cursantii Brand Essence

Trainer

Mihaela Muresan, Marketing Strategist & Brand Architect la Brand Essence.
Mihaela Muresan (1)

Mihaela are o experienta de 18 ani in marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat in retail, electronice si media (LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy si IKEA). A lansat branduri noi atat pe piata locala – Media Galaxy si IKEA, dar si pe alte piete – IKEA in Croatia.

Citeste mai mult despre ea aici, vezi articolele de pe blog sau urmareste-o in inregistrari de la evenimente si conferinte aici.