Marketing & Branding Essentials

16 martie – 15 iunie, in orase din Romania si Republica Moldova

2 zile de training intensiv si interactiv: Marketing & Branding Essentials

Ai un business si vrei sa il cresti sanatos? Lucrezi in marketing sau comunicare si ai vrea sa abordezi marketingul intr-un mod structurat si profesionist? In acest curs condensat de doua zile vei primi instrumentele necesare pentru a te diferentia pe piata, pentru a ajunge la clientii pe care ti-i doresti si a le comunica mesaje cu valoare si de impact. Mai multe informatii in agenda detaliata mai jos.

Despre Trainer:

Mihaela Mureșan, Marketing Strategist & Brand Architect la Brand Essence.

Are o experienta de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania si IKEA in Romania si Croatia.

Este pasionata de branding, neuromarketing si de business in general si o intereseaza motivele care stau in spatele comportamentelor de consum ale oamenilor. De-a lungul carierei a tinut traininguri si a format echipe, a fost spokesperson al IKEA Romania si a lansat magazinul online. Crede cu tarie ca un business de succes are nevoie de o strategie de marketing și branding solida, care să fundamenteze strategia de comunicare. Crede in oameni si în puterea lor de a schimba lucrurile si tocmai de aceea, din iunie 2016 de cand a lansat Brand Essence, practica consultanta pe marketing și branding pentru companii care vor sa creasca.

Citeste mai mult despre ea aici, vezi articolele de pe blog sau proiectele la care a lucrat, sau urmareste-o in inregistrari de la evenimente și conferințe.

Locatie:

OrasData cursOferta Speedy BirdOferta Early BirdLocatieAdresa
Iasi17-18 martiepana pe 28 februarie 20181-9 martieHotel ArniaȘoseaua Arcu 26
Oradea12-13 apriliepana pe 23 martie 201824 martie - 4 aprilieOradea Tech HubCetatea Oradea, cladirea C, etaj 2
Bucuresti19-20 apriliepana pe 30 martie 201831 martie - 11 aprilieHotel Capital PlazaBvd. Iancu de Hunedoara 54
Chisinau17-18 maipana pe 26 aprilie 201827 aprilie – 11 mai Villa Verdestr. Grenoble nr. 110
Cluj8-9 iuniepana pe 18 mai 201819 - 31 maiCluj HubFerdinand 22-26
Constanta14-15 iuniepana pe 19 aprilie 201820 aprilie - 25 maiHotel Oxfordstr. Al. Lapusneanu 202A.

Prima zi de curs | Marketing Essentials: 9.30 – 17.30

In prima zi de curs vei invata sa analizezi obiectiv piata in care operezi, să elimini presupunerile și concluziile greșite si sa identifici ariile din care pierzi business, dar și zonele noi de potențial pe care sa le cuceresti. Cu exercitii practice aplicate pe cazurile participantilor.

Iti vei defini diferentiatorii si vei invata cum sa faci o segmentare structurata a clientilor pe care ti-i doresti si cum sa le comunici mesaje de impact.  La finalul zilei vei avea o perspectiva strategica si un draft de plan de marketing pe care sa lucrezi chiar de a doua zi. Ca antreprenor, acest plan te va ajuta sa iti cresti businessul structurat, iar ca om de marketing, te va ajuta sa iti structurezi activitatea si sa comunici coerent si cu impact in piata.

09.30 – 10.00 Prezentarea participantilor si a asteptarilor
10.00 – 11.00 UNDE SUNTEM
– Analiza situatiei actuale:
– Analiza mediului macro, a pietei si a jucatorilor, a consumatorilor si a performantei interne: definirea termenilor si a pasilor ce trebuie parcursi in analiza pentru a trage concluziile corecte
11.15 – 13.00  Exercitiu practic pentru realizarea analizei SWOT; dezbatere pe marginea concluziilor si identificarea capcanelor 
– Supra analiza pentru validarea SWOT
13.00 – 14.00 PRANZ
14.00 – 14.30 UNDE VREM SA AJUNGEM – Setarea obiectivelor de marketing si pozitionare (inclusiv SMART goals) + exercitiu practic

14.30 – 15.30 CUM AJUNGEM ACOLO:
– Segmentarea: definirea profilelor de clienti si analiza lor: interese, lipsuri; + Exercitiu practic pentru analiza unui segment 
– Diferenta dintre clienti existenti si clienti potentiali: bariere si motivatori de cumparare; 
– Definirea promisiunii de valoare agregate a companiei /brandului
15.45 – 17.00
Derivarea obiectivelor de marketing in obiective de comunicare
Elaborarea planului de comunicare: 
– mixul de comunicare
– mesajele principale + exercitiu practic definire mesaje pe segmentul analizat anterior
Resurse, follow up si evaluare

A doua zi de curs| Branding Essentials: 9.30 – 17.30

A doua zi de curs iti va explica de ce multe businessuri care au succes il au nu doar datorita produselor pe care le vand, ci si brandului si povestii care s-a format in jurul lor.

Continuand punctele identificate in prima zi, vei invata care sunt elementele care formeaza un brand puternic si cum se construiesc ele, astfel încat brandul tău să se diferentieze de altele similare, să fie memorabil și observabil într-o lume zgomotoasa, dar si să fie relevant si sa aduca valoare celor carora se adreseaza. Vei invata cum sa comunici un brand cu consecventa si cum sa creezi o relatie de incredere cu clientii, pentru a ajunge in zona lor de preferinte si a creste posibilitatea ca ei sa cumpere, deci de a creste businessul. Totul prin explicatii si exercitii practice aplicate pe cazurile participantilor.

9.30 – 13.00 Ce este brandul? Exemple si definitii

  1. Identitatea de brand: valori si personalitate
  2. Arhitectura brandului:
    1. Ideea specifica (promisiunea de brand) si piramida de brand: elemente de baza, diferentiatoare si promisiunea emotionala
    2. Exercitiu practic: piramida de brand (pe cateva din exemplele aduse de participanti)
  3. Expresii ale brandului si forme de manifestare: legatura dintre elementele tangibile, exprimate si cele invizibile; cum se mentine echilibrul intre forma si esenta si care sunt riscurile inconsecventei;

13.00 – 14.00: PRANZ
14.00 – 17.30:

  1. Relatia dintre brand si public (consumatori):
    1. Perceptii si metode de masurare
    2. Exercitiu practic pentru intelegerea indicatorilor si a dinamicii lor
  2. Brandul ca instrument comercial: comunicare integrata si armonizarea intre termen lung si termen scurt, intre brand si mesaje
  3. Legatura dintre brandul comercial si cel organizational: despre credibilitate si reputatie
  4. Cobranding: avantaje si dezavantaje
  5. Rebranding: contexte favorabile si nefavorabile

Preț:

  • Preturi standard:
    • Day #1 Marketing Essentials = 500 lei/pers.
    • Day #2 Branding Essentials = 500 lei/pers.
    • Pachet Marketing Essentials + Branding Essentials = 850 lei/pers.
  • Pret Early bird:
    • Day #1 Marketing Essentials = 450 lei/pers.
    • Day #2 Branding Essentials = 450 lei/pers.
    • Pachet Marketing Essentials + Branding Essentials = 750 lei/pers.
  • Pret Speedy Bird – valabil doar pentru pachetul de doua zile:
    • Pachet Marketing Essentials + Branding Essentials =650 lei/pers.

Preturi Chisinau:

  • Day #1 Marketing Essentials = 110 euro/pers.
  • Day #2 Branding Essentials = 110 euro/pers.
  • Early Bird Day #1 sau #2 = 95 euro/pers.
  • Pachet Marketing Essentials + Branding Essentials = 190 euro/pers.
  • Pret Speedy Bird (pachet Marketing Essentials + Branding Essentials): 150 euro/pers.;
  • Pret Early Bird(pachet Marketing Essentials + Branding Essentials): 170 euro/pers.;

Alte informatii:

  • Locurile sunt limitate pentru a pastra calitatea interactivitatii si a exercitiilor.
  • Preturile includ pranzul, cafea si apa.

 

Plata:

  • S.C. Brand Essence S.R.L., 
  • str. Drumul Padurea Neagra nr. 35-43, corp 13B30, et 1, ap 11, sector 1, Bucuresti, J40/12720/27.092016, CUI 36571040,
  • Cont bancar IBAN nr. RO36RZBR0000060018947143 deschis la Raiffeisen Bank

Formular Inscriere:

Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii.

Data si locatia:

Profita de super oferta Speedy Bird: 650 lei/pers. pentru ambele zile doar pana pe 28 februarie 2018.
Iar daca te inscrii si platesti intre 1 si 9 martie 2018 ai:
  • Early bird pachet: 750 lei/participant.
  • Early bird pentru un curs: 450 lei/participant

Pret normal: 850 lei pentru ambele zile sau 500 lei pentru un curs.

Profita de super oferta Speedy Bird: 650 lei/pers. pentru ambele zile doar pana pe 23 martie 2018.
Iar daca te inscrii si platesti intre 24 martie si 4 aprilie 2018 ai:

  • Early bird pachet: 750 lei/participant.
  • Early bird pentru un curs: 450 lei/participant
  • Pret normal: 850 lei pentru ambele zile sau 500 lei pentru un curs.

    Profita de super oferta Speedy Bird: 650 lei/pers. pentru ambele zile doar pana pe 30 martie 2018.
    Iar daca te inscrii si platesti intre 31 martie si 11 aprilie 2018 ai:
    • Early bird pachet: 750 lei/participant.
    • Early bird pentru un curs: 450 lei/participant

    Pret normal: 850 lei pentru ambele zile sau 500 lei pentru un curs.

    Profita de super oferta Speedy Bird: 150 euro/pers. pentru ambele zile doar pana pe 26 aprilie 2018.
    Iar daca te inscrii si platesti intre 27 aprilie si 11 mai 2018 ai:
    • Early bird pachet: 170 euro/participant.
    • Early bird pentru un curs: 95 euro/participant

    Pret normal: 190 euro pentru ambele zile sau 110 euro pentru un curs.

    Profita de super oferta Speedy Bird: 650 lei/pers. pentru ambele zile doar pana pe 18 mai 2018.
    Iar daca te inscrii si platesti intre 19 - 31 mai 2018 ai:
    • Early bird pachet: 750 lei/participant.
    • Early bird pentru un curs: 450 lei/participant

    Pret normal: 850 lei pentru ambele zile sau 500 lei pentru un curs.

    Profita de super oferta Speedy Bird: 650 lei/pers. pentru ambele zile doar pana pe 19 aprilie 2018.
    Iar daca te inscrii si platesti intre 20 aprilie si 25 mai 2018 ai:
    • Early bird pachet: 750 lei/participant.
    • Early bird pentru un curs: 450 lei/participant

    Pret normal: 850 lei pentru ambele zile sau 500 lei pentru un curs.



    Rezerva-mi bilet pentru:
    Day #1 Marketing EssentialsDay #2 Branding EssentialsPachet Marketing Essentials + Branding Essentials


    Date personale:
    Nume si Prenume*:
    Email*:
    Telefon*:
    Ma inscriu ca:
    Persoana FizicaPersoana Juridica
    Pentru Persoane Juridice: datele firmei pentru emiterea facturii





    Beneficii concrete:

    La finalul acestui curs iti vei creiona sub atenta supraveghere si confirmare a unui profesionist propriul Plan de Marketing, adecvat businessului tau, publicului tinta si pietei pe care activezi. Vei invata cum se construieste un brand care vinde, si de ce ai nevoie pentru a crea o relatie de incredere cu clientii tai, cu impact si memorabilitate.

    Garantii:

    Pentru a veni in sprijinul celor care ulterior parcurgerii cursului vor mai multe informații si sfaturi aplicate exclusiv pe businessul lor, oferim pe parcursul lunii următoare desfasurarii cursului primilor 7 inscrisi cate o ora de consiliere individuală gratuita cu Mihaela Mureșan, pentru a te ajuta sa ințelegi si mai bine directia corecta pentru businessul tau si pasii necesari pentru a-l crește asa cum isi doresti: sanatos.