Marketing Masterclass #1: Marketing Strategic

Cum sa faci un plan de marketing si sa obtii pozitia dorita in piata

Cum te va ajuta Marketing Masterclass #1: Marketing Strategic?

Acesta este primul modul din seria Marketing Masterclass. Pentru un proces de invatare completa, recomandam participarea la toate cele 3 module.

Marketing is not advertising”, iar un plan bun de marketing echivaleaza cu 80% din planul de business. La acest curs vei invata sa analizezi piata obiectiv, vei avea instrumente sa elimini presupunerile si concluziile gresite, vei invata sa identifici ariile din care pierzi business dar si zone noi de potential pe care sa le cuceresti. Vei seta baza pentru o strategie de promovare coerenta si consistenta si vei invata cum sa legi mesajele de publicurile cheie.

La sfarsitul acestui curs vei avea o perspectiva strategica de marketing ce te va ajuta sa iti cresti businessul.

PARERI DESPRE Marketing Masterclass #1: Marketing Strategic

Trainer

Mihaela Muresan, Marketing Strategist & Brand Architect la Brand Essence.

Mihaela are o experienta de 18 ani in marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat in retail, electronice si media (LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy si IKEA). A lansat branduri noi atat pe piata locala – Media Galaxy si IKEA, dar si pe alte piete – IKEA in Croatia.

Crede in puterea consumatorilor si o intereseaza motivele care stau in spatele comportamentelor de consum ale oamenilor. Este pasionata de branding, neuromarketing si de business in general. De-a lungul carierei internationale, a tinut traininguri de marketing si comunicare si a format echipe, a fost spokesperson al IKEA Romania si a facut parte din echipa care a lansat magazinul online al IKEA in 2014.

Crede cu tarie ca un business de succes are nevoie de o strategie de marketing si branding solida, care sa fundamenteze strategia de comunicare.

Crede in oameni si in puterea lor de a schimba lucrurile si tocmai de aceea, din iunie 2016 de cand a parasit compania IKEA, practica consultanta pe marketing si branding pentru companii care vor sa creasca.

Citeste mai mult despre ea aici, vezi articolele de pe blog sau urmareste-o in inregistrari de la evenimente si conferinte aici.

DETALIILE CURSULUI

Joi, 31 mai 2019

Palatul Noblesse – sala Biblioteka,
str. Sfintilor nr.7, Bucuresti

Early bird – 450 lei + TVA/participant
(pentru platile primite pana pe 22 mai 2019)

Pret intreg – 550 lei + TVA/participant

Locuri limitate: maxim 15 pentru a putea face exercitii practice.

9.00 – 9.30

Sosirea participantilor.

9.30 – 10.00

Scurta introducere

Prezentarea participantilor si a asteptarilor de la curs.

10.00 – 11.00

Unde suntem – Analiza situatiei actuale

Analiza mediului macro, a pietei si a jucatorilor, a consumatorilor si a performantei interne: definirea termenilor si a pasilor ce trebuie parcursi in analiza pentru a trage concluziile corecte.

11.00 – 11.15

Pauza

11.15 – 13.00

  • Exercitiu practic pentru realizarea analizei SWOT; dezbatere pe marginea concluziilor si identificarea capcanelor care pot deforma concluziile.
  • Supra analiza pentru validarea SWOT si trasarea obiectivelor de business si marketing.

13.00 – 14.00

Pranz

14.00 – 15.30

Unde vrem sa ajungem 

  • Setarea obiectivelor de marketing si pozitionare (inclusiv SMART goals)
  • Exercitiu practic

Cum ajungem acolo

  • Segmentarea – definirea profilelor de clienti (sau publicuri tinta) si analiza lor: interese, lipsuri.
  • Exercitiu practic pentru analiza unui segment.
  • Diferenta dintre clienti existenti si clienti potentiali: bariere (lost business) si motivatori de cumparare.
  • Definirea promisiunii de valoare agregate (value proposition) a companiei pe baza analizei anterioare.

15.30 – 15.45

Pauza

15.45 – 17.00

Derivarea obiectivelor de marketing in obiective de comunicare

Elaborarea planului de marketing si comunicare: 

  • mixul de comunicare
  • mesajele principale + exercitiu practic definire mesaje pe segmentul analizat anterior

Resurse.

Follow up si evaluare.

17.00 – 17.30

Concluzii si verificarea asteptarilor initiale. 

DETALII DESPRE INSCRIERE

Detalii de plata

Pentru inscriere, te rugam sa completezi formularul de mai jos.

Plata cursului se face prin transfer bancar in contul RO36RZBR0000060018947143 deschis la Raiffeisen Bank.

Pentru finalizarea procesului de inscriere, te rugam sa ne trimiti dovada platii la adresa mihaela.muresan@brandessence.ro:

Datele companiei

S.C. Brand Essence S.R.L.

  • Adresa: Str. Drumul Padurea Neagra nr. 35-43, corp 13B30, et 1, ap 11, sector 1, Bucuresti
  • Nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J40/12720/27.092016
  • CUI RO36571040

FORMULAR DE INSCRIERE

Nume si Prenume*:

Email*:

Telefon*:

Ma inscriu ca:
Persoana FizicaPersoana Juridica

Numele companiei pe care o reprezint sau CNP:

Rezerva-mi bilet pentru:
Marketing Masterclass #1: Marketing Strategic = 550 lei + TVA (654.5lei) // Inscrie-te pana pe 22 mai si platesti doar 450 lei + TVA/participant! (535.5 lei)

Pentru Persoane Juridice: datele firmei pentru emiterea facturii


Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii.