Skip to main content

Mihaela Mureșan, fondatoarea Brand Essence, are o experiență de peste 23 de ani în marketing și branding, dintre care 10 ca director de marketing al IKEA (de la deschidere până în 2016). A lansat brandul IKEA în România și Croația, și magazinul online al IKEA în România. Mai înainte a mai lucrat în LG Electronics, Altex și a lansat brandul Media Galaxy în Romînia (2003). Este trainer de peste 15 ani, în IKEA fiind singurul trainer local autorizat să formeze echipele de marketing interne și externe (agenții). Cirește povestea carierei ei aici.

Proiectele de mai jos (în limita confidențialității) sunt cele pe care a lucrat (singură sau cu echipa actuală) pe Brand Essence – agenția de strategie, branding și comunicare pe care a lansat-o în 2016.

Anyoli

  • Revizuirea platformei de brand: identitate, valori și personalitate
  • Definirea poziționării
  • Definirea mesajelor de brand
  • Mentorat realizare calendar comunicare și execiții creative

Today Advertising

  • Analiza segmentelor de clienți potentiali si definirea Value Proposition
  • Revizuirea diferențiatorilor
  • Definirea obiectivelor de marketing și a poziționării
  • Revizuirea platformei de brand: valori si personalitate
  • Definirea mesajelor de brand
  • Definirea principiilor de identitate verbala si vizuala
  • Realizarea calendarului comercial și de comunicare

ATOS

  • Workshopuri de brand și strategie cu echipa clientului
  • Consiliere pe aspecte de comunicare corporate și organizațională
Spartan

Spartan

  • Analiza segmentelor potentiali si a comportamentelor de consum specifice
  • Definirea Value Proposition
  • Definirea strategiei de pozitionare
  • Realizarea platformei de brand: identitate, valori și personalitate
  • Definirea mesajelor de brand
  • Crearea noului slogan
  • Definirea viziunii și misiunii
  • Realizarea calendarului de comunicare
  • Supervizarea activității de comunicare
Autoteile

Autoteile

  • Analiza segmentelor de clienți potentiali si definirea Value Proposition
  • Definirea obiectivelor de marketing
  • Definirea strategiei de pozitionare
  • Realizarea platformei de brand: valori si personalitate
  • Definirea mesajelor de brand
  • Definirea principiilor de identitate verbala si vizuala
  • Supervizarea activității de marketing
  • Social media content creation and management

Tonic Blend Kombucha

  • Analiza de piață și a segmentelor de clienți potentiali
  • Definirea Value Proposition
  • Definirea obiectivelor de marketing
  • Definirea strategiei de pozitionare
  • Realizarea platformei de brand: identitate, valori si personalitate
  • Definirea mesajelor de brand
  • Realizarea strategiei de comunicare

Blitz.ro

  • Analiza de piață, a trendurilor și comportamentelor segmentelor de clienți potentiali
  • Definirea Value Proposition
  • Definirea obiectivelor de marketing
  • Definirea strategiei de pozitionare
  • Realizarea platformei de brand: valori si personalitate
  • Definirea mesajelor de brand
  • Crearea sloganului companiei
  • Workshop pentru alinierea viziunii si misiunii
  • Suport in realizarea calendarului de comunicare
  • Definirea principiilor de identitate verbala si vizuala
  • Definirea si implementarea strategiei de corporate communication
  • PR și asigurarea vizibilității în presă

Hermosa.ro

  • Analiza segmentelor de clienți potentiali si definirea Value Proposition
  • Definirea obiectivelor de marketing
  • Consultanta pentru identificarea barierelor de conversie
  • Definirea strategiei de pozitionare
  • Realizarea platformei de brand: valori si personalitate
  • Definirea mesajelor de brand
  • Definirea principiilor de identitate verbala si vizuala
  • Supervizarea calendarului de comunicare si content pe social media

Lanach-flavours.ro

  • Analiza segmentelor de clienți potentiali si definirea Value Proposition
  • Definirea obiectivelor de marketing
  • Definirea strategiei de pozitionare
  • Realizarea platformei de brand: valori si personalitate
  • Definirea mesajelor de brand
  • Definirea principiilor de identitate verbala si vizuala
  • Realizarea conceptului creativ de lansare si a declinarilor principale

Termene.ro

  • Analiza segmentelor de clienți potentiali si definirea Value Proposition
  • Realizarea platformei de brand: valori si personalitate
  • Definirea mesajelor de brand
  • Definirea principiilor de identitate verbala si vizuala
  • Supervizarea realizarii brand-book-ului revizuit

Doraly Marketplace

  • Analiza situatiei actuale si coordonarea unui auditul de brand
  • Definirea strategiei de pozitionare viitoare si ajusarea identitatii de brand corespunzator (rebranding)
  • Identificarea stakeholderilor si clientilor potentiali si analiza acestora
  • Definirea strategiei de comunicare corespunzatoare, prin seturi de mesaje cheie
  • Supervizarea procesului de recrutare a agentiilor de comunicare
  • Supervizarea activitatii de comunicare comerciala si corporate
  • Suport in definirea strategiei si procesului comercial

Tria-Alfa

  • Definirea identitatii de brand
  • Strategia de pozitionare
  • Analiza profilelor de clienti
  • Strategia de comunicare
  • Revizuire design si content pentru site-ul de ecommerce, conform cu noua strategie de pozitionare si comunicare
  • Conceptul creativ pentru lansarea colectiei TOTEM

WorldClass

  • Mentorat si ghidarea echipei de marketing
  • Realizarea platformei de brand: valori, personalitate si principii de expresie
  • Definirea obiectivului de pozitionare
  • Realizarea strategiei de comunicare si a mesajelor de brand

Micul Fermier

  • Analiza pietei si a segmentelor de clienti
  • Definirea strategiei de pozitionare
  • Definirea identitatii de brand
  • Definirea mesajelor cheie
  • Realizarea planului de comunicare pentru 1 an
  • Supervizarea realizarii si implementarii de campanii de comunicare

MAM Bricolaj

  • Analiza pietei si a segmentelor de clienti
  • Definirea strategiei de pozitionare
  • Definirea identitatii de brand
  • Definirea mesajelor cheie
  • Realizarea planului de comunicare pentru 1 an

CITR

  • Consultanta marketing
  • Rafinarea mesajelor de brand

Graphtec

  • Program de mentorat cu echipa de management pentru dezvoltarea startegiei de marketing, branding, pozitionare si comunicare a companiei

DETOOLZ

  • Analiza pietei si a segmentelor de clienti
  • Definirea identitatii noului brand
  • Definirea strategiei de pozitionare
  • Definirea mesajelor cheie
  • Realizarea sloganului
  • coordonarea realizarii identitatii vizuale

IKEA China:

  • studierea informatiilor despre piata si competitie
  • crearea si conceptualizarea unui workshop de strategie in vederea facilitarii  procesului de business planning
  • prelucrarea, concluzionarea si sinteza materialelor rezultate in documentul final

BrowBar & more

  • Analiza trendurilor macro
  • Analiza profilelor de clienti si a motivatorilor
  • Definirea promisiunii de brand
  • Strategia de pozitionare si comunicare

Le Buro

  • Curs de marketing cu echipa agentiei

Elegance Decor

  • Workshop pentru stabilirea imaginii de brand prezente
  • Strategia de pozitionare si definirea imaginii de brand dorite
  • Workshop pentru  definirea profilelor de clienti si analiza acestora
  • Definirea promisiunii de brand (value proposition)
  • Startegia de comunicare
  • Planul tactic de comunicare

Holdmann

  • Workshop pentru  stabilirea imaginii de brand prezente
  • Strategia de pozitionare si definirea imaginii de brand dorite
  • Analiza profilelor de clienti
  • Definirea promisiunii de brand (value proposition)
  • Strategia de comunicare si mesajele cheie
  • Strategie si concept creativ pentru lansarea noii colectii TECNODECK

GoVeggie

  •  Analiza comportamentelor de consum si a contextului macro
  • Segmentare si definirea value proposition
  • Definirea obiectivului de pozitionare
  • Definirea platformei de brand, a valorilor si principiilor de expresie
  • Definirea strategiei de comunicare si a mesajelor de brand
  • Realizarea unui plan tactic de comunicare pentru 1 an

Oxygen PR

  • Curs de marketing cu echipa agentiei
  • workshop strategie

Futnet Romania

  • Analiza situatiei actuale
  • Analiza profilelor de clienti si a motivatorilor
  • Strategia de pozitionare si comunicare
  • Structura noului website

ILux.ro

  • Analiza de piata
  • Segmentare si definire beneficii
  • Definire paltforma de brand
  • Definirea mesajelor cheie si a planului de comunicare pentru 1 an

Alina Iacubovschi Coach & Trainer

  • Analiza competitorilor
  • Analiza profilelor de clienti si a motivatorilor
  • Definirea platformei de brand
  • Strategia de pozitionare si comunicare
  • Structura noului website
  • Recomandari copy & visual identity

GSR Expertise

  • Workshop pentru stabilirea imaginii de brand prezente
  • Strategia de rebranding (imaginea de brand dorita) si repozitionare
  • Workshop pentru analiza profilelor de clienti
  • Definirea promisiunii (value proposition) si a strategiei de marketing
  • Definirea strategiei de comunicare si a mesajelor cheie
  • Definirea platformei de comunicare si a structurii noului website

Points of You

  • Analiza competitorilor
  • Strategia de pozitionare si definirea imaginii de brand dorite
  • Definirea profilelor de clienti si analiza acestora
  • Definirea promisiunii de brand (value proposition)
  • Strategia de pozitionare si comunicare