Training-uri standard sau customizate pe ariile:

  • Plan și strategie de business/marketing
  • Analiza pieței și a mediului macro, micro și intern: analiza si cross analiza SWOT (avantaje competitive, tentații, apărare și vulnerabilități)
  • Definirea și analiza principalelor segmente de clienți (avataruri / persona) și identificarea problemelor, nevoilor, a intereselor și motivatorilor lor
  • Definire Value Proposition
  • Identificare funnel complet de marketing și setare obiectivelor ancoră de marketing
  • Definirea strategiei de pozitionare
  • Definirea identitătii si plaformei de brand
  • Obiective si strategie de comunicare
  • Definirea planului comercial și de comunicare
  • Branding personal
  • Strategie de PR și corporate communication
  • Strategie de digital marketing și social media

Cursurile vor fi concepute și predate, cu teorie, modele și exerciții, chiar de MIHAELA MUREȘAN, fondatoarea Brand Essence, care are o experiență de 23 de ani pe ”front” în marketing și branding. Citește aici mai mult despre ea și povestea carierei ei.

Ești interesat? Contactează-ne acum pentru o ofertă personalizată.

Dacă ești interesat de achiziționarea de cursuri online, disponibile oricând și de oriunde, vizitează Academia Brand Essence.