Cum te ajută o identitate de brand puternică

Sunt oameni în jurul nostru care ne atrag atenția de la prima vedere. Au ceva deosebit, felul în care arată, în care vorbesc, în care ne conving, ne inspiră. E ceea ce numim personalitate, și ea e expresia unei identități.

Același lucru se întâmplă și cu brandurile. Pe unele le ținem minte, rezonăm cu ele, sau chiar ne place să ne asociem cu ele, pentru că înseamnă ceva pentru noi. Altele trec pur și simplu neobservate și nu ne marchează viața în nici un fel.

Brandul produsului sau serviciului tău în care categorie este? Are o personalitate clară și distinctă, se observă printre celelalte și nu există nici un risc să fie confundat cu produse similare de către clienții tăi? Pentru că dacă da, din păcate banii lor s-ar putea duce la competiție.

Dar un brand puternic începe din interior și reflectă cultura organizațională, acel set de valori unice ale unei companii. Brandul extern (comercial, de produs) trebuie să fie în deplină concordanță cu brandul intern, iar brandingul de organizație se definește începând cu oamenii din companie.

Iar în vremuri incerte, oamenii aleg mereu brandurile puternice și în care au încredere.

Prin pachetul ‘Define your core’ definim identitatea de bază a brandului și cum am dori sa fie perceput astfel încât să fie atrăgător și memorabil pentru clienți/consumatori, dar consecvent în același timp cu brandul organizațional. Odată definita această identitate, ea se va regăsi în toate punctele de întâlnire a clienților cu produsul, pentru o experiențî consistentă care sa întărească credibilitatea și încrederea în brandul respectiv, ăi ca urmare sa crească posibilitatea de a-l cumpăra.

Pentru definirea strategiei de brand vei lucra direct cu MIHAELA MUREȘAN, fondatoarea Brand Essence, care are o experiență de 22 de ani pe ”front” în marketing și branding. Citește aici mai mult despre ea și povestea carierei ei.

Vezi și cursul online Cum să construiești un brand puternic din Academia Brand Essence.