Blog

Obiectivele de marketing NU sunt obiective de vanzari

Orice companie care se respecta are unul sau mai multe obiective de business si de vanzari. Vrem sa vindem cu x% mai mult decat anul trecut, vrem sa ne marim cota de piata, vrem sa vindem atatea produse – sunt in acelasi timp obiective de…
Citeste mai mult

Brandul, dincolo de suprafata

In contextul cresterii competitiei si a nevoii de diferentiere, conceptul de brand si procesul de branding genereaza discutii intense in lumea oamenilor de business si marketing. De multe ori exista insa o confuzie intre expresia si simbolistica vizuala a unui brand (ceea ce se vede,…
Citeste mai mult

O altfel de bucurie

Una din trasaturile dominante ale antreprenorilor este spiritul de independenta. Dorinta de a face lucurile de unii singuri, de a demonstra ca pot, dorinta care vine uneori la pachet si cu nevoia de a controla lucrurile, de a tine toate detaliile sub observatie. Nu o…
Citeste mai mult

5 calitati care fac diferenta in marketing

Daca v-as intreba cum trebuie sa fie omul de la marketing, probabil prima calitate asociata ar fi creativitatea. Combinata cu un fel de viziune sau abordare “out of the box” sau ceva mai altfel, mai cu surprize, mai “cum n-a mai facut nimeni pana acum”.…
Citeste mai mult

Chiar avem nevoie de brand de angajator?

Orice companie care vrea sa vanda are nevoie de un brand comercial bine pus la punct. Adica acea imagine asociata produselor sau serviciilor pe care le vinde si in care se investeste cea mai mare parte a bugetelor de marketing. Pentru ca vrem sa vindem,…
Citeste mai mult

Unde se intalnesc brandingul si matematica?

Un business este o entitate complexa si vie, compusa din nenumarate elemente care se alatura, se insira, se suprapun, se conditioneaza sau se sustin ca niste trepte. Observati matematica? Siruri, adunari, cauzalitate. Si abia incepe. Iar brandingul ce e? E acel proces jumatate artistic si…
Citeste mai mult

Ce e brandul? Norisor pufos sau beton armat?

Ce e brandul? Genul de intrebare la care poti primi o infinitate de raspunsuri. Si tot atatea interpretari personale. Ceea ce nu e chiar asa gresit, pentru ca de fapt definitia moderna a brandului spune ca e chintesenta relatiei dintre un business si clientii sai.…
Citeste mai mult

De unde vine creativitatea?

De la un timp m-am trezit iar tot uitandu-ma pe reclame (a fost o perioada cand nu le mai suportam, de prea multi ani in stransa legatura cu ele adica). De toate felurile, pe Youtube, pe strada, la TV sau pe Facebook. Ca indiferent ca…
Citeste mai mult

Cu plan sau fara plan? Asta e intrebarea

Am avut recent, pe la diverse evenimente de business la care am participat, o serie de discutii interesante despre agilitate si consecventa, din care s-a conturat clar concluzia ca performanta in marketing in zilele noastre se bazeaza pe doua componente aparent contradictorii, din combinarea carorara…
Citeste mai mult

Tu cu cine vorbesti?

Fac ce fac si intru in discutii cu tot felul de oameni de afaceri despre businessurile lor, despre provocarile si problemele pe care le au. Invariabil ajungem la discutia mea favorita si anume despre felul cum fac marketing. Incep sa imi povesteasca ca au incercat…
Citeste mai mult