Blog

Performanta in marketing: o ecuatie cu mai multe variabile

Dupa niste studii recente, se pare ca evaluarea performantei activitatii de marketing (impreuna cu toata organizarea acestei functii) se afla pe unul dintre locurile fruntase ale topului celor mai mari provocari ale companiilor, alaturi de managementul financiar si, mai nou, performanta resurselor umane si a…
Citeste mai mult

6 factori de succes pentru marketingul de retail

Tot mai multe start-up-uri apar azi in aria comertului electronic: “am descoperit o nisa de piata, am niste produse bune si vreau sa le vand online” – e o fraza spusa des de multi antreprenori tineri. Nimic gresit pana aici, pentru ca totul incepe cu…
Citeste mai mult

Creatia sau brieful?

De cate ori ati auzit de un client nemultumit de ce a livrat agentia de publicitate, sau de o agentie nemultumita de un client care nu stie ce vrea? (Sunt sigura ca de mai multe ori decat vrem sa recunoastem.) Toti cei care lucreaza in…
Citeste mai mult

5 mituri despre branding

Brandingul este probabil una dintre cele mai “volatile” activitati care au loc intr-o companie, pentru ca e greu e izolat, de urmarit si de evaluat. Dar pana la masurarea impactului brandingului in business, sa trecem prin cateva mituri foarte des intalnite despre ce inseamna brand…
Citeste mai mult

Obiectivele de marketing NU sunt obiective de vanzari

Orice companie care se respecta are unul sau mai multe obiective de business si de vanzari. Vrem sa vindem cu x% mai mult decat anul trecut, vrem sa ne marim cota de piata, vrem sa vindem atatea produse – sunt in acelasi timp obiective de…
Citeste mai mult

Brandul, dincolo de suprafata

In contextul cresterii competitiei si a nevoii de diferentiere, conceptul de brand si procesul de branding genereaza discutii intense in lumea oamenilor de business si marketing. De multe ori exista insa o confuzie intre expresia si simbolistica vizuala a unui brand (ceea ce se vede,…
Citeste mai mult

O altfel de bucurie

Una din trasaturile dominante ale antreprenorilor este spiritul de independenta. Dorinta de a face lucurile de unii singuri, de a demonstra ca pot, dorinta care vine uneori la pachet si cu nevoia de a controla lucrurile, de a tine toate detaliile sub observatie. Nu o…
Citeste mai mult

5 calitati care fac diferenta in marketing

Daca v-as intreba cum trebuie sa fie omul de la marketing, probabil prima calitate asociata ar fi creativitatea. Combinata cu un fel de viziune sau abordare “out of the box” sau ceva mai altfel, mai cu surprize, mai “cum n-a mai facut nimeni pana acum”.…
Citeste mai mult

Chiar avem nevoie de brand de angajator?

Orice companie care vrea sa vanda are nevoie de un brand comercial bine pus la punct. Adica acea imagine asociata produselor sau serviciilor pe care le vinde si in care se investeste cea mai mare parte a bugetelor de marketing. Pentru ca vrem sa vindem,…
Citeste mai mult

Unde se intalnesc brandingul si matematica?

Un business este o entitate complexa si vie, compusa din nenumarate elemente care se alatura, se insira, se suprapun, se conditioneaza sau se sustin ca niste trepte. Observati matematica? Siruri, adunari, cauzalitate. Si abia incepe. Iar brandingul ce e? E acel proces jumatate artistic si…
Citeste mai mult