Blog

Un altfel de coaching si o altfel de calatorie

M-am dus la trainingul Train The Trainer Points of You® mai mult ca sa observ si sa o vad pe Oana in action. Asta pentru ca am lucrat cateva luni cu ea pe platforma de brand si structurarea mesajelor, in cautarea cuvantului si expresiei care…
Citeste mai mult

Care e diferenta intre slogan si value proposition? (sau Cand creativitatea deformeza businessul)

  In general oamenilor le place frumosul. Le plac diverse forme de arta si lucruri care au fost create cu creativitate. Creativitatea este considerata de majoritatea oamenilor o trasatura pozitiva si aspirationala. Pentru ca nu toti oamenii pot fi creativi, nu-i asa? Sa fii creativ…
Citeste mai mult

Cele 6 arii ale dashboard-ului de marketing pentru orice CEO

Am auzit de multe ori oameni care conduc companii perfomante plangandu-se ca nu cunosc performanta activitatii de marketing in timp real. Sau ca nu stiu daca echipa lor de marketing performeaza si cum ar trebui sa o evalueze. Sau ca nu stiu sigur cati bani…
Citeste mai mult

Oamenii au nevoie sa aleaga, nu sa apartina

In zilele noastre se vorbeste mult despre relatii si calitatea lor, despre nevoia oamenilor de a face parte din comunitati cu care impartasesc acelasi set de valori, ca si de angajati care au nevoie sa rezoneze cu cultura companiei. Si totusi, una din primele fraze…
Citeste mai mult

Cel mai liber dintre obiective: pozitionarea

Intr-o discutie elaborata de marketing de acum multi ani incercam sa definim intr-un grup de specialisti care este pozitionarea brandului pe care lucram. Cineva a zis mai in gluma mai in serios ca ne pozitionam la etajul 2 al cladirii unde era deschis magazinul. Era…
Citeste mai mult

Unde se intalnesc marketingul si ecommerce-ul?

Aveam in minte de mai demult sa scriu un articol despre ecommerce, pentru ca imi doream sa arat ca ecommerce-ul si marketingul sunt ingemanate, ca nu sunt doua domenii distincte, si chiar daca in unele companii departamentul de ecommerce este diferit de cel de marketing,…
Citeste mai mult

Hand made – trend sau anti-trend?

Noua, marketerilor, ne place sa urmarim trendurile, sa fim la curent si sa intelegem ce se intampla. Toata lumea stie de acum ca intoarcerea la natura, la autentic, la dezindustrializat e un trend global. Ne-am globalizat, acum ne localizam. Ne plac buticurile mici de familie,…
Citeste mai mult

1+1 GRATIS

Vad o notificare pe Facebook care imi spune ca Lenjerii de pat Outlet si-a schimbat numele in Lenjerii de pat 1+1 GRATIS. Studiez indeaproape discounturile, promotiile si efectele lor asupra brandurilor si comportamentelor de multi ani, am aproape o obsesie, asa ca trebuie sa scriu…
Citeste mai mult

Spune-mi o poveste care ma intereseaza

Toata lumea vorbeste despre unde e mai bine sa faca promovare, daca sa fie canale digitale sau  clasice, si care e reteta succesului, cat din unele, cat din altele. Canalele digitale sunt acum suficient de accesibile, informatia circula neingradita si nu se poate sa nu…
Citeste mai mult

Despre transparență

Discutam mai demult cu un client într-un proces de rebranding despre ce ar însemna ca transparența să devină o valoare de brand. Firma respectivă vindea servicii către alte companii, iar procesul de vânzare avea loc în mare parte prin angajații companiei. Ideea ca transparența să…
Citeste mai mult