Blog

De unde vine creativitatea?

De la un timp m-am trezit iar tot uitandu-ma pe reclame (a fost o perioada cand nu le mai suportam, de prea multi ani in stransa legatura cu ele adica). De toate felurile, pe Youtube, pe strada, la TV sau pe Facebook. Ca indiferent ca…
Citeste mai mult

Cu plan sau fara plan? Asta e intrebarea

Am avut recent, pe la diverse evenimente de business la care am participat, o serie de discutii interesante despre agilitate si consecventa, din care s-a conturat clar concluzia ca performanta in marketing in zilele noastre se bazeaza pe doua componente aparent contradictorii, din combinarea carorara…
Citeste mai mult

Tu cu cine vorbesti?

Fac ce fac si intru in discutii cu tot felul de oameni de afaceri despre businessurile lor, despre provocarile si problemele pe care le au. Invariabil ajungem la discutia mea favorita si anume despre felul cum fac marketing. Incep sa imi povesteasca ca au incercat…
Citeste mai mult

10 reguli usoare ale performantei in marketing

Marketingul a devenit o arie din ce in ce mai complexa, cu provocari si canale noi. Nu e de mirare atunci ca performanta in marketing a ajuns un subiect controversat si care creeaza dezbateri aprinse in interiorul companiilor, si uneori chiar si in interiorul departamentelor.…
Citeste mai mult

7 probleme actuale cu care se confrunta marketingul

In ultimul timp am avut multe discutii cu oameni de marketing din diverse firme, dar si cu antreprenori sau oameni din top management-ul unor companii mai mari. Desi de marimi sau din domenii diferite, indiferent de subiectele discutate, am sesizat cateva probleme care par sa…
Citeste mai mult

Un altfel de coaching si o altfel de calatorie

M-am dus la trainingul Train The Trainer Points of You® mai mult ca sa observ si sa o vad pe Oana in action. Asta pentru ca am lucrat cateva luni cu ea pe platforma de brand si structurarea mesajelor, in cautarea cuvantului si expresiei care…
Citeste mai mult

Care e diferenta intre slogan si value proposition? (sau Cand creativitatea deformeza businessul)

  In general oamenilor le place frumosul. Le plac diverse forme de arta si lucruri care au fost create cu creativitate. Creativitatea este considerata de majoritatea oamenilor o trasatura pozitiva si aspirationala. Pentru ca nu toti oamenii pot fi creativi, nu-i asa? Sa fii creativ…
Citeste mai mult

Cele 6 arii ale dashboard-ului de marketing pentru orice CEO

Am auzit de multe ori oameni care conduc companii perfomante plangandu-se ca nu cunosc performanta activitatii de marketing in timp real. Sau ca nu stiu daca echipa lor de marketing performeaza si cum ar trebui sa o evalueze. Sau ca nu stiu sigur cati bani…
Citeste mai mult

Oamenii au nevoie sa aleaga, nu sa apartina

In zilele noastre se vorbeste mult despre relatii si calitatea lor, despre nevoia oamenilor de a face parte din comunitati cu care impartasesc acelasi set de valori, ca si de angajati care au nevoie sa rezoneze cu cultura companiei. Si totusi, una din primele fraze…
Citeste mai mult

Cel mai liber dintre obiective: pozitionarea

Intr-o discutie elaborata de marketing de acum multi ani incercam sa definim intr-un grup de specialisti care este pozitionarea brandului pe care lucram. Cineva a zis mai in gluma mai in serios ca ne pozitionam la etajul 2 al cladirii unde era deschis magazinul. Era…
Citeste mai mult