Skip to main content

O strategie de comunicare eficientă și de impact

Nu e suficient ca un business să aibă produse sau servicii bune. Într-o lume în care zgomotul de fond crește exponențial, consumatorii sunt bombardați cu mai multe mesaje decât pot asimila, iar lupta pentru atenția lor e acerbă, trebuie să te faci auzit, să ai ceva de spus cu adevărat relevant. Să ai și să îți exprimi punctul de vedere.

De ce faci ceea ce faci, care este ultima inovație la care ai lucrat și mai ales care este valoarea pe care o aduc produsele sau serviciile tale, de ce le-ar alege clienții pe ele și nu altele? Toate aceste mesaje trebuie sa ajunga coerent si consistent la publicul tău (potențialii clienți) și să fie în armonie cu personalitatea, valorile și identitatea de brand.

Fie că ești om de business sau de marketing, te putem ajuta cu o strategie completă de comunicare, atât cât privește canalele cât si mesajele cele mai importante pe care să le comunici pentru a te diferenția și te face auzit de potențialii tăi clienți.

Pentru definirea strategiei de comunicare vei lucra direct cu MIHAELA MUREȘAN, fondatoarea Brand Essence, care are o experiență de 24 de ani pe ”front” în marketing și branding (dintre care 10 ani ca director de marketing la IKEA). Citește aici mai mult despre ea și povestea carierei ei.

Ce spun oamenii care au lucrat cu ea și participanții la cursurile și programele de mentorat Brand Essence, susținute de Mihaela Mureșan?