Dacă ai ajuns pe pagina noastră, probabil ești în căutarea unor cursuri de marketing care să te ajute să performezi în activitatea ta. Poate ai urmat deja tot felul de cursuri separate de marketing digital, social media sau tot felul de trips&tricks care îți promiteau triplarea vânzărilor într-o săptămână, dar fie nu au avut rezultate, fie simți că ceva nu se leagă sau vrei să înveți mai mult. Iar asta e firesc, pentru că marketingul a devenit una dintre cele mai complexe și dinamice arii de business, o dată cu explozia canalelor digitale. E o știință în sine și nu îți vom spune că e ușor.
Dacă ești în căutarea unor instrumente de social media, sau de programare a ad-urilor pe platformele digitale sau tool-uri automatizate, probabil că nu ești unde trebuie, pentru că toate astea țin de execuție. Execuția este și ea importantă, dar cea mai bună execuție are o strategie solidă în spate. Și noi la asta ne pricepem, la strategia de marketing și brand.
Dacă îți dorești:
- să duci marketingul la alt nivel, să devii mai bun și să faci performanță
- să știi nu doar CE să faci, dar mai ales DE CE
- să știi cum să explici contribuția muncii tale – dacă ești om de marketing sau agenție
- să știi ce să alegi din multitudinea de opțiuni și să știi ce să ceri de la diverse agenții sau funcții de marketing – dacă ești antreprenor sau manager
- să știi cum să combini holistic toate elementele marketingului digital sau de alt tip
- să fii în control, să nu mai eziți, să nu îi mai lași pe alții să îți spună ce e bine și ce nu
- să stăpânești limbajul specializat al marketingului
- să înțelegi în ansamblu și să ”vezi” prin jungla care este marketingul astăzi…
….atunci ești în locul potrivit.
Imaginează-ți că:
- toată activitatea ta (sau a echipei tale) de marketing e ancorată în obiective clare, care la rândul lor sunt ancorate în cele de business. Că aveți o poziționare clară în piață și că toate acțiunile de marketing converg și se leagă.
- că știi ce ai de făcut, îți cunoști diferențiatorii și clienții cărora te adresezi, știi ce mesaje să le comunici și cum să ajungi la ei.
- că nu te uiți ce fac competitorii, în schimb ei se uită la ce faci tu
- că lucrurile sunt organizate, că există aliniere cu echipa sau cu agențiile (sau cu clientul dacă ești om de agenție) și nu se pierde energie și timp în discuții contradictorii.
- că lucrurile se planifică în avans și nu se fac pe ultima sută de metri. Dimpotrivă, rămâne timp și pentru evaluare și pentru lucrurile alea creative pe care nu apuci să le faci niciodată.
Asta face marketingul strategic: aliniază lucrurile, oamenii și opțiunile și crește performanța. Așa că începe cu tine și investește în educația ta de marketing. Înveți flexibil și în ritmul tău, în cursuri online condesante și bazate pe experiență practică și rezultate reale.
Cursurile online acoperă toate palierele principale ale strategiei de marketing, branding și comunicare, cuprind metode dovedite, exerciții aplicate și sunt concepute de MIHAELA MUREȘAN, pe baza experienței practice de peste 22 de ani, dintre care 10 ca director de marketing al IKEA.
A format și a condus echipe în companii românești și internaționale, a lucrat cu clienți mari dar și cu firme mici sau start-up-uri, B2C sau B2B, a testat și a pus în practică metode, a creat și a lansat branduri în România și pe alte piețe, a lansat magazine online, a oferit peste 550 de ore de training, a mentorat oameni de marketing și antreprenori în peste 170 de ore, a coordonat peste 40 de proiecte de strategie și peste 400 de activități și campanii. Citeste aici povestea carierei și evoluției ei.
Învață marketing strategic, branding și comunicare în cursuri video online intensive și practice, ușor de urmărit și mereu accesibile.
"Marketingul este despre valoare și despre diferențiatori, înainte de a fi despre promovare și canale digitale."
Mihaela Mureșan – Marketing Strategist & Brand Architect, fondatoarea Brand Essence
”Ideea Academiei Brand Essence a apărut din dorința de a-i ajuta pe marketeri, manageri și antreprenori să performeze mai bine în jungla canalelor de marketing de astăzi. Marketingul este despre business, despre valoare și despre diferențiatori, înainte de a fi despre promovare și canale digitale, așa cum brandingul este ancorat în business și în unicitatea lui, în ce are businessul special de oferit, nu este pe deasupra lui.
Aș fi putut să plec din țară dar am ales să rămân. Am avut șansa să învăț de la cei mai buni și să fac marketing profesionist, și cred că am datoria să dau mai departe. Așa că am concentrat în module intensive tot ce am aplicat în ani de practică, concepte și metode verificate, explicate pe înțelesul tuturor. Și cu multe exerciții practice.
Marketingul este una dintre cele mai importante arii de business, și cu cât mai mulți vor învăța să facă marketing profesionist, cu atât businessul în România va prospera.”
În vremuri în care viteza și schimbarea au devenit certitudini, ai nevoie mai mult ca oricând să abordezi marketingul PROFESIONIST.
Capcana canalelor digitale în care lucrăm astăzi este că deși par accesibile și pare ușor să îți faci un site, niște conturi de social media sau niște ad-uri pe Google, ele sunt la fel de ”accesibile” pentru toată lumea, și toți concurenții fac cam același lucru, în timp ce clienții potențiali sunt aceiași, nu au crescut la număr, și au aceeași atenție limitată. Sau de fapt și mai limitată, din cauza aglomerării de mesaje cu care sunt bombardați. Și e mult mai dificil să ajungi la ei, să le captezi atenția și să îi convingi. Așa că e crucial să gândești o strategie înainte de a te arunca în tactici și execuție și a irosi resurse pe rețete tip ”one size fits all”. Pentru că ce a mers la alții s-ar putea sa nu meargă și la tine, intr-un mix de variabile care e diferit.
Ce zic cursanții Brand Essence
Cursurile Academiei Brand Essence sunt pentru tine dacă ești om de marketing, antreprenor sau manager și dacă:
• Faci multe și de toate în marketing, dar nu ești sigur că faci ce trebuie, că deciziile pe care le iei sunt corecte și ai uneori sentimentul că ceva îți scapă printre degete
• Vrei să înveți principiile marketingului și să lucrezi structurat
• Vrei să înveți cum se face corect o strategie de marketing și brand
• Vrei să evaluezi mai bine activitatea de marketing
• Vrei să te asiguri că activitatea de marketing ajută cu adevărat businessul
• În general nu ai prea mult timp și preferi să înveți într-un mod flexibil și eficient.
Înainte de a face promovare pe canale digitale, social media sau de orice fel, marketingul este despre direcție și gândire strategică, despre alegeri și decizii.
Ai nevoie să îți definești clienții potențiali, să îi analizezi și să îi înțelegi, să analizezi piața și să știi cum să te raportezi la competiție, și mai ales să îți definești diferențiatorii corecți și relevanți. Iar apoi să știi cum comunici cu impact și relevanță.
În urma cursurilor Brand Essence vei căpăta o structură și o hartă mentală care să te ajute să navighezi cu lejeritate prin hățișul tuturor conceptelor și canalelor de marketing. Vei ști ce ai de făcut și ce decizii să iei.
Cum parcurgi cursurile ONLINE
Cursurile sunt gândite în module concentrate de aproximativ 1 oră, ca tu să te poți focusa și să înveți eficient într-un timp rezonabil. Modulele pot fi urmate separat sau la rând, umând ordinea din hartă. Achiziția unui curs iti garantează accesul la el și îl poți relua oricând în propria ta bibliotecă virtuală. Poți sări peste modulele pe care le știi și poți alege să aprofundezi ce nu știi așa bine. Înveți flexibil și în ritmul tău.
Toate modulele conțin:
- concepte și modele
- exemple și studii de caz
- exerciții aplicate care să te ajute să aprofundezi și să consolidezi învățarea.
Ce vei învăța la cursurile ONLINE Brand Essence
Cursurile sunt structurate în 3 serii principale: marketing strategic, branding strategic și comunicare – marcate cu o culoare specifica, și separat sunt unele generale – le vezi pe harta de mai sus. Parcurgând cursurile vei învăța:

1. Cum să faci o strategie de marketing:
- Să analizezi corect piața, contextul, competiția și clienții potențiali
- Să definești diferențiatorii relevanți
- Să setezi obiective de marketing ancorate în obiectivele de business
- Să definești mesaje cheie de impact pentru clienții doriți și canalele prin care ajungi la ei
- Să pui baza unui plan de marketing

2. Cum să construiești chiar tu un brand puternic și atractiv:
- Să creezi o personalitate de brand distinctă și memorabilă
- Să înțelegi secretele marilor branduri și să le aplici cu ușurință
- Să înveți care sunt ingredientele care creează preferință și atrag ca un magnet
- Să crești un brand oricât de mic într-un mod consecvent
- Să deconstruiești orice brand și să îi citești ”rețeta”.

3. Cum să comunici cu substanță și relevanță:
- Să comunici continuu cu impact și fără să ajungi în pană de idei, indiferent că e vorba despre postări pe social media, articole de blog sau orice tip de video sau content
- Să creezi mesaje relevante și creative și să construiești arhitectura unei campanii de comunicare
- Să te uiți la orice reclamă sau tip de content cu ochii unui expert de marketing, înțelegând obiectivele din spate

4. Cum să planifici activitatea de marketing și comunicare:
- Cum să îți organizezi și eficientizezi activitatea și să împarți resposabilitățile
- Cum să aloci resursele de bani, oameni și timp: să îți faci un buget și să organizezi echipa
- Cum să evaluezi performanța activității de marketing și comunicare.
Despre trainerul Brand Essence
Mihaela Mureșan
Marketing Strategist & Brand Architect

Mihaela are o experienta de 23 ani in marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat in retail, electronice si media (LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy si IKEA). A lansat branduri noi atat pe piata locala – Media Galaxy si IKEA, dar si pe alte piete – IKEA in Croatia. In 2016 a fondat Brand Essence, prin care ofera consultanta, mentorat, cursuri si campanii de comunicare pentru companii care vor sa creasca.
Citeste mai mult despre ea aici, vezi articolele de pe blog sau urmărește-o în emisiuni, conferințe și înregistrări video pe canalul de Youtube Brand Essence.