Skip to main content

Într-o perioadă în care angajații nu mai stau la coadă la companii, ci companiile stau la coadă la angajați, cultivarea unui brand de angajator solid si autentic nu mai este opțional. Oamenii, echipele și performanța lor au devenit astăzi diferențiatori reali care pot propulsa sau dărâma un business. Fiecare om care pleacă afectează compania, și instruirea unuia nou costă și ia timp.

Companiile au nevoie să învețe nu doar cum să vândă produse, dar și cum să se vândă ca angajator, ce să facă și cum să se promoveze pentru a deveni un magnet pentru angajați. Cum să îi atragă, ce să le ofere când banii nu mai sunt de ajuns, și cum să îi facă mândri că lucrează acolo, vorbind și cu alții despre asta și devenind ei înșiși ambasadori de brand. Cum să creeze o cultură organizațională din care oamenii să vrea să facă parte.

Definirea brandului de angajator și a culturii organizaționale urmează aceleași principii ca și brandul comercial, doar cu mesaje, publicuri si uneori canale diferite. Cultura organizațională se poate completa cu programe de consolidare și de implicare a angajaților care să asigure întărirea brandului intern și sentimentul de apartenență.

Pentru definirea brandului de angajator și a culturii organizaționale vei lucra direct cu MIHAELA MUREȘAN, fondatoarea Brand Essence, care are o experiență de 24 de ani pe ”front” în marketing și branding (dintre care 10 ca director de marketing la IKEA). Citește aici mai mult despre ea și povestea carierei ei.