Blog

Satisfactie sau insatisfactie?

Pe treptele frumos desenate in powerpoint ale piramidelor de brand, echipe intregi de marketeri cu experienta asaza ordonat elementele care compun un brand, care caracterizeaza produsele sau serviciile lui, si nu in ultimul rand care marcheaza experienta de cumparare. Piramidele sunt de fapt niste fiinte…
Citeste mai mult

Cat costa serviciul de trecut pragul, va rog?

Nu stiu cum e la altii, dar la noi cred ca ar putea sa fie mai bine. Ma tot framanta de la un timp subiectul cresterii pietei de ecommerce din Romania si ce inseamna asta. E bine ca se dezvolta, ca apar jucatori noi, concurenta e…
Citeste mai mult

In cautarea esentei

Compar de multe ori procesul de identificare a taisurilor si formelor unui brand cu unul de cristalizare dintr-o masa relativ diforma, cand dintr-un un mal sau dintr-un lut vrei sa scoti un cristal sau daca se poate chiar un diamant care sa straluceasca. Desi bazat pe…
Citeste mai mult

Cand sa faci si cand sa nu faci un survey pe clienti

Sigur, este cel mai normal si mai “de marketing” lucru pe care poti sa il faci: sa iti intrebi clientii daca sunt multumiti de produsele tale, daca au mai cumparat si de la altii, daca si-ar dori sa mai cumpere de la tine in viitor…
Citeste mai mult

Ce iashte marketingul?

Intrebarea eterna, la care s-au scris carti de raspunsuri. Eu nu voi scrie o carte (inca!), dar as vrea sa va spun o scurta poveste si sa va las pe voi sa dati propriul raspuns. Acum vreo cateva saptamani o persoana cu o foarte mare…
Citeste mai mult

Un fel de prefata

I-am admirat intotdeauna pe americani pentru spiritul lor comercial aproape innascut. Ca doar acolo a aparut marketingul, mai intai facut si apoi scris. Sa promovezi si sa vinzi ceva e a doua lor natura. Atentia pe cumparator e automata, la fel ca si abordarea win-win.…
Citeste mai mult