Skip to main content

Luarea unor decizii care necesită alinierea unor grupuri mai mari de lucru sau creionarea procesului de realizare a unei strategii poate fi uneori dificilă și consumatoare de timp și energie.

Fie că este vorba de strategia de business, de creștere sau dezvoltare, de marketing sau branding, de realizarea unor planuri comerciale tactice sau de identificarea esenței culturii organizaționale, există metode prin care aceste strategii să fie elaborate, minimizând factorii aleatori și întâmplători, printr-un proces structurat care aliniază deciziile participanților. Pentru că brainstormingurile pot genera idei, dar nu strategii închegate.

Pentru realizarea agendei unui workshop de strategie sau facilitarea lui vei lucra direct cu MIHAELA MUREȘAN, fondatoarea Brand Essence, care are o experiență de 24 de ani pe ”front” în marketing și branding (dintre care 10 ani ca director de marketing la IKEA), plus multe cursuri și specializări, inclusiv o certificare pe Business Modelling de la Strategyzer. Citește aici mai mult despre ea și povestea carierei ei.

Ești interesat? Contactează-ne acum pentru o ofertă personalizată.

Ce spun oamenii care au lucrat cu ea și participanții la cursurile și programele de mentorat Brand Essence, susținute de Mihaela Mureșan?