Imaginea unui brand comercial sau a unei companii este deseori endorsată sau completată de cea a liderului ei, care devine ambasador de imagine. Cultivarea conștientă și cosecventă a brandului personal ajută la întărirea reputației și credibilității afacerii.
Acest lucru se realizează prin identificarea trăsăturilor diferențiatoare ale brandului personal pe de o parte, și prin definirea mesajelor pe care brandul/persoana le va comunica cu scopul de a construi o imagine coerentă și consecventă, pe de altă parte. Alegerea unui mix de canale (PR, Linkedin, conturile personale de social media, etc) și realizarea unui plan de comunicare fac parte din capitolul tactic al strategiei de brand personal.
În acest proces vei lucra direct cu MIHAELA MUREȘAN, care pe lângă dezvoltarea propriului brand personal, aduce și cei 24 de ani de experiență ”pe front” în marketing și branding comercial (dintre care 10 ani ca director de marketing la IKEA). Citește aici mai mult despre ea.
Se poate aplica le fel de bine pentru liber profesioniști sau persoane care vând servicii prin relaționare și expunere directă: consultanți, coachi, mentori, etc.