Planul de marketing este cel mai folosit instrument pentru organizarea și eficientizarea activității de marketing, dar și pentru urmărirea performanței.
Cursul Planul de marketing în 8 pași îți va da structura de bază pentru ca activitatea ta să aibă direcție și claritate, să planifici totul mai bine și să economisești resurse.
În urma acestui curs vei învăța:
A. Care sunt etapele unei strategii de marketing, cu definiții și exemple
B. Care este diferența între strategia și planul de marketing
C. Cum să faci chiar tu cele 8 capitole pe care trebuie să le conțină un plan de marketing bun (urmând pas cu pas un caz concret pe care îl exemplificăm în curs), pentru a-ți structura activitatea:
-
- Sumarul analizei situației actuale
- Definirea obiectivelor și SMART goals
- Definirea segmentelor de clienți potențiali
- Definirea mesajelor cheie relevante pentru clienții tăi
- Decizia asupra mixului de promovare și a canalelor de comunicare
- Crearea calendarului de activități
- Alocarea bugetului
- Evaluare și follow up
Cursul este intensiv și dedicat deopotrivă oamenilor de marketing și celor din agenții, antreprenorilor, managerilor și celor care vor să învețe să facă marketing structurat. Toate conceptele sunt explicate și aplicate practic, cu exemple și sfaturi din experiența proprie.
În prima parte a cursului se parcug etapele unei strategii de marketing, cele care stau la baza oricărui plan, după care se trece la planul de marketing concret. Cele 8 capitolele planului sunt aplicate pe un caz concret, cu exemple si exerciții, pe care dacă le urmezi și tu, vei avea la sfârșit un plan de marketing solid pentru afacerea pentru care lucrezi.
Învață de la MIHAELA MUREȘAN, trainerul Brand Essence, și din experiența ei practică de 24 de ani, cum să faci marketing și branding profesionist.
DESPRE TRAINER: Mihaela Mureșan are 24 de ani experiență ”pe front” în marketing, dintre care 10 ca director de marketing al IKEA. A format și a condus echipe în companii românești și internaționale, a lucrat cu clienți mari dar și cu firme mici și start-up-uri, B2C sau B2B. A testat și a pus în practică metode, a creat și a lansat branduri în România și pe alte piețe, a lansat magazine online, iar în 2016 a lansat agenția Brand Essence. Experiența ei în cifre:
- 24 de ani în marketing, branding și comunicare
- Trainer de 18 ani cu peste 1000 ore de training livrate către sute de oameni de marketing și antreprenori
- Peste 500 ore de mentorat
- Peste 50 de proiecte de strategie
- Peste 500 de proiecte de comunicare (campanii) coordonate
Citeste aici povestea carierei și evoluției ei.
Nu vei mai pierde timp și resurse. Nu vei mai ezita la fiecare activitate sau campanie din timpul anului și vei putea să începi din timp pregătirea lor, să fii mai eficient și să obții rezultate mai bune. Și vei ști și când va fi nevoie să ajustezi planul, dacă împrejurările sau contextul o vor cere, rămânând flexibil, dar păstrând direcția.
- Dacă lucrezi în marketing și comunicare vei putea folosi planul pentru a ancora activitatea de marketing în obiectivele de business și a obține aprobare și aliniere cu echipa de management,
- Dacă ești antreprenor sau manager, vei putea folosi planul pentru a coordona și urmări activitatea echipei de marketing sau a agențiilor.
Cursul conține:
- Modulul video principal (1 oră și 7 minute) de curs cu meniu care include capitolele principale pentru a fi ușor de urmărit
- Scheme grafice inserate in video pentru fixarea informatiei
- Modele și concepte, cu definiții și explicații
- Un studiu de caz complet în care se aplică toți cei 8 pași ai planului în mod concret pe cazul unui brand / produs
- Varianta audio a cursului, pentru o recapitulare comodă
- Rezumat scris al cursului în format pdf
BONUS:
- 1 template de calendar de activități pe care să îl folosești pentru planificare
- 1 template de timeline de activitate incluzînd tipurile de responsabilități și persoanele implicate.
Cumperi cursul o dată și ai acces oricând și de oriunde la el în propria ta bibliotecă virtuală.
Înscrie-te și în grupul de Facebook Brand Essence, unde discutăm și mai mult despre marketing și branding.
Investește în tine, cumpără cursul acum, separat sau ca parte din pachetele la ofertă, și începe 2021 cu un plan de marketing solid!
Ce spun oamenii care au lucrat cu ea și participanții la cursurile și programele de mentorat Brand Essence, susținute de Mihaela Mureșan?
-
”Cursul este extrem de condensat.”
(Despre ”Planul de marketing în 8 pași”):
”În acest curs primești la pachet și o trecere în revistă a strategiei de marketing și apoi intri în planul de marketing cu exemplu practic. Excelent pentru cine nu stie, pentru cine vrea să-și aducă aminte, sau pentru cei care deviază în rutină și au nevoie de o reancorare în principiile marketingului strategic. Cursul este extrem de condensat, aveți nevoie de hârtie și creion să notați ideile principale și poate va fi nevoie să reveniți. Este foarte bine structurat, concis și clar. La alte cursuri m-am pierdut pe parcurs din cauza divagațiilor. Acesta este diferit pentru că Mihaela e un guru al marketingului care explică genial. Dacă vrei sa înveți marketing cu adevărat, Brand Essence is the place to be.”Mona Climov
Manager Marketing -
”Am rămas cu un traseu în minte: de unde să încep și unde vreau să ajung.”
Cursul despre branding a fost ca o gură de apă într-un deșert. L-am sorbit de-a dreptul și aș mai vrea. Unele lucruri le știam, pe altele le intuiam, dar după curs am rămas cu o structură clară și, cel mai fain, am rămas cu un traseu în minte: de unde să încep și unde vreau să ajung. Tot ceea ce fac în jobul meu este mai clar acum și are mai mult sens după acest curs, și îl recomand oricărui om de marketing sau antreprenor.
Suzana Vasilache Metin
Antreprenor, ilux.ro -
”Nu voiam să se mai termine!”
(Despre cursul ”Cum să construiești un brand puternic”):
Super curs! Mai explicit de atât nu se putea! Nu voiam să se mai termine! Recomand cu drag!Daniela Pouliakas
Antreprenor, Nikos & Maia Pizza -
”Mihaela ȘTIE ce vorbește, iar experiența cursurilor e una bogata.”
”Am ajuns la cursurile Mihaelei alegând dintre multe altele, de pe net. Așteptările mi-au fost cu mult depășite de realitate. Mihaela ȘTIE ce vorbește. Mai mult, ea respiră marketing, branding și comunicare prin tot ceea ce spune și face. Mi-au placut provocările ei: directe și dure, dar clare și obiective – numai din asemenea situații practice iți poți da seama de lucrurile esențiale! De la structura cursurilor, la exemplele din propria experiență, până la partea de workshop, experiența cursurilor este una bogată și clar ieși mult mai câștigat față de cum ai intrat. Pentru mine a fost absolut revelator.”
Cornelia Rotaru
Antreprenor din 2006 – Audienta Generala AG SRL -
”La fiecare curs informația este însoțită de exemple concrete și exerciții”
”Cursurile mi-au fost de un real folos deoarece am invatat multe lucruri care inca nu imi erau foarte clare, de exemplu, cum sa concep un plan de comunicare foarte bine structurat, cum se deriv obiectivele de marketing in obiective de comunicare si cum sa fac o analiza a segmentelor de clienti. Ceea ce mi-a placut cel mai mult este faptul ca, la fiecare curs – fie de comunicare, branding sau marketing, informatia este insotita de exemple concrete si exercitii practice, care te ajuta sa aplici informatiile si instrumentele invatate la brandurile pentru care lucrezi.”
Elena Vîrlan
Specialist Marketing -
”Acest curs este fundația afacerii tale.”
”In zilele noastre ne axam mult pe social media, numind asta marketing. Pentru a avea o afacere de succes ai nevoie de o viziune clara, sa stii unde vrei sa ajungi. Pentru asta ai nevoie de o strategie de marketing, care este fundamentul afacerii. Abia dupa aceea treci la social media. Daca stii sa faci diferenta intre marketing si social media atunci esti pe calea cea dreapta. O afacere nu merge fara o strategie de marketing, asa cum o casa nu poate fi construita fara fundatie.
Acest curs este fundatia afacerii tale.”Alina Magnet
Antreprenor, Brow Bar & More -
”Cursul oferă o perspectivă 360.”
”Cursul de branding la care am participat a fost un sumar excelent de la basics la strategie, combinand elemente practice cu lucrul in echipa, un exercitiu mental pentru provocari si perspective viitoare, valabile atat pentru un produse noi sau servicii pe care vrei sa le lansezi, dar si pentru unele mature si cunoscute care au alte provocari. Cursul ofera o perspectiva completa 360 intr-un stil clar si autentic.”
Zsolt Makkai
Director Marketing
Climov Mona –
Acest curs este un fel de bonus, pentru ca primesti la pachet si o trecere in revista a strategiei de marketing, de la concept la definitii si apoi intri in
planul de marketing cu exemplu practic 🙂 Excelent pentru cine nu stie, pentru cine stie dar vrea sa-si aduca aminte, sau pentru cei care deviaza in viata profesionala zilnica, din diverse motive, si au nevoie de o reancorare in principiile marketingului adevarat. Cursul este extrem de condensat, aveti nevoie de hartie si creion sa notati ideile principale si se prea poate sa fie nevoie sa reveniti din cand in cand. Este foarte bine structurat, concis si clar. Am mai incercat sa urmaresc si alte programe, dar m-au pierdut pe parcurs din cauza divagatiilor 🙂 Acesta este diferit din doua motive: 1. Mihaela e un guru al marketingului si 2. E un guru al marketingului care explica genial. Daca vrei sa inveti marketing sau doar sa aprofundezi un anumit concept, Brand Essence is the place to be.