Skip to main content
marketing upgrade

Într-o lume a marketingului mediocru, la kilogram, în care se măsoară mai mult creșterea pulsului din primele 3 secunde la un video decât valoarea sau transformarea reală pe care un produs sau o companie o aduce în viața oamenilor, alege să te educi și să joci la profesioniști.

Pentru că indiferent de toate trendurile și hype-urile momentului, marketingul e o construcție pe termen mediu-lung. Altfel, rămân doar eforturi disparate care costă, consumă și nu construiesc.

Dar pentru asta ai nevoie de seniorat. Și aici apare problema.

Coordonarea echipelor și activității de marketing este astăzi una dintre cele mai mari provocări ale companiilor și antreprenorilor, din cauza lipsei de seniori care să poată conduce și coordona această activitate.

Sunt câteva cauze principale care au dus la scăderea numărului de seniori în marketing:

  • Digitalizarea a făcut ca landscape-ul de marketing să devină foarte complex, cu o multitudine de specializări, care face dificilă integrarea tuturor activităților și alinierea lor pe o direcție performantă.
  • Aglomerarea piețelor, creșterea concurenței, impactul diverselor crize, nevoia de adapare rapidă și presiunea pe costuri a diminuat resursele de marketing alocate, inclusiv cele pentru formarea de oameni
  • Existența multor cursuri și programe de formare pe specialități, dar lipsa unora de formare de manageri de marketing, cu privire de ansamblu și competențe de seniorat
  • Furtuna din piața muncii, cu migrarea multor oameni din joburi în freelancing, unde cumularea de competențe și progresul este mai dificil decât în mediul supervizat din companii

Ca urmare a acestor factori macro, s-a creat un cerc vicios în care performanța de marketing scade și mediul nici nu e favorabil dezvoltării de seniori cu competențe.

Pentru toate aceste motive, reluăm MARKETING UPGRADE, primul program complet de formare de coordonatori și manageri de marketing din România, destinat atât specialiștilor care vor să evolueze în roluri mai înalte, dar și altor tipuri de manageri sau antreprenorilor care sunt forțati de situație să dețină (și) rolul de marketing manager, în lipsa acestuia sau a resurselor de a-l plăti.

Programul MARKETING UPGRADE 3.0 este gândit pentru a asigura o învățare susținută practic, etapă cu etapă, sub supravegherea mentorului, pe mai multe luni de zile, pentru a avea timp să se consolideze și să se aplice practic informațiile. Această a 3-a ediție va fi dedicată unui grup de maxim 8 particpanți, pentru a oferi tuturor susținere să parcurgă programul  cu rezultate maxime.

De ce să nu ratezi MARKETING UPGRADE 3.0? Vezi ce cuprinde programul și fragmente din seriile anterioare.

Cum am ajuns să fac acest program de mentorat

DESPRE MENTOR

Vino să înveți cum să coordonezi echipe și resurse și să faci performanță în marketing de la Mihaela Mureșan. Are 25 de ani de experiență (dintre care 11 ca Marketing Manager la IKEA):

  • peste 60 proiecte de strategie, locale și internaționale
  • trainer de 19 ani cu peste 1000 ore de training livrate către sute de oameni
  • peste 600 ore de mentorat
  • peste 500 campanii de comunicare coordonate

Este trainer de 19 ani, timp în care a lucrat și practic, punând practica în teorie și folosind practica în crearea de noi cursuri și programe. A format, crescut și supervizat echipe, atât la nivel local, cât și regional, interne sau externe (agenții) și a ajutat mai mulți clienți să dimensioneze echipa, procesele și resursele de marketing.

Veți lucra împreună într-un mod intensiv și interactiv, alternând capitolele ”teoretice” cu temele practice pentru acasă. Feedbackul se va da direct în grupul mare, prin discuții deschise, din care vor învăța toți participanții.

Citește mai mult despre ea aici, vezi articolele de pe blog sau urmărește-o în emisiuni, conferințe și înregistrări video pe canalul de Youtube Brand Essence. Ia-ți 30 de secunde și înscrie-te la newsletterul nostru pentru a afla primul de cursurile noi lansate și alte noutăți.

"Marketingul este despre business înainte de a fi despre promovare și canale digitale, iar brandul este despre esență înainte de a fi despre aparență."

- Mihaela Mureșan

Ce spun oamenii care au lucrat cu ea și participanții la cursurile și programele de mentorat Brand Essence, susținute de Mihaela Mureșan?

Vezi toate testimonialele aici.

De ce să nu ratezi MARKETING UPGRADE 3.0? Vezi motivația trainerului și fragmente din programele anterioare.

Pentru cine este programul
MARKETING UPGRADE:

Programul este pentru tine dacă ești antreprenor sau alt tip de manager care coordonează activitatea de marketing în lipsa unui manager dedicat, sau ești un specialist care are nevoie să treacă la nivelul următor și să gestioneze oameni și resurse. Printre provocările tale se numără:

  • Nu ai o activitate de marketing consecventă și / sau nu știi cum să aloci bugetele și să măsori rezultatele
  • Activitatea de marketing îți consumă foarte mult timp și energie
  • Simți că ești mereu pus în situația de alege și a lua decizii pe care îți e greu să le iei
  • Îți e dificil să explici contribuția activității de marketing
  • Nu ești sigur de legătura dintre activitățile de marketing și performanța afacerii
  • Ai obiective de business dar nu știi cum să faci legatura între ele și activitatea de comunicare/promovare
  • Ai dificultăți să evaluezi echipa de marketing sau agențiile
  • Nu știi cum să delegi și ce să ceri agențiilor, ți se pare un efort continuu și o risipă de energie
  • Ai nevoie să organizezi marketingul astfel încât să aibă ritmicitate și să devină o activitate coerentă.
  • Ai nevoie de suport pe o perioadă mai lungă de timp pentru a înțelege și aplica tot
Vreau să mă înscriu!

De ce să participi la MARKETING UPGRADE? Vezi ce spun participanții la cursurile Mihaelei Mureșan și programele de mentorat:

Ce obții prin programul de mentorat MARKETING UPGRADE: structură, claritate, capacitatea de a explica altora ce face marketingul și de a coordona oameni și resurse.

La sfârșitul celor 4 luni vei avea avea o înțelegere completă asupra ce înseamnă coordonare și management de marketing. Vei obține o structură mentală care te va ajuta să legi activitatea de marketing de creșterea businessului, să înțelegi și să explici contribuția marketingului, să poți urmări și coordona activitatea echipei de marketing și/sau a agențiilor într-un mod echilibrat, dar și să-ți setezi și să-ți exprimi clar și corect așteptările.

Vei învăța alături de alți participanți cu provocări similare, veți discuta în grup și veți face schimb de exepriență. Învățarea va fi structurată, pe capitole, și vei fi continuu sprijinit în această călătorie de mentorul Mihaela Mureșan, cu o vastă experiență practică în marketing și branding, dar și cu experiență de a conduce oameni și echipe, mai mici sau mai mari, din diverse domenii, B2B sau B2C.

MARKETING UPGRADE este efortul concentrat de învățare de care are nevoie orice lider care conduce într-o formă sau alta activitatea de marketing.

Mentoratul se deosebește de coaching prin faptul că este specializat, axat pe o anumită arie de expertiză. Coachul ajută la găsirea răspunsurilor de către persoana cu care lucrează, mentorul poate ajuta însă și la oferirea de răspunsuri și de soluții aplicate, fiind cunoscător al zonei respective. Mentorul știe răspunsul, dar îl ajută pe mentee să învețe să îl găsească și să gândească structurat. Este mai apropiat de profilul unui profesor din punctul acesta de vedere. Agenda de mentorat este făcută de mentee de obicei, care se presupune că știe ce vrea să învețe și să rezolve, însă în caazul acestui program am gândit noi agenda specific, pe baza nevoilor și provocărilor pe care le-am văzut în piață, cu scopul de a rezolva cât mai multe dintre ele.

Nu lăsa marketingul să te conducă, învață cum să-l conduci tu.
Investește în tine și lucrează profesionist!

Vreau să mă înscriu!

Programul va fi format din 3 module de lucru și învățare (vezi agenda detaliată mai jos):

  • 1. GÂNDIRE STRATEGICĂ: esențială oricărui manager sau coordonator de marketing. Capacitatea de a realiza o strategie de marketing corectă este baza performanței activității de marketing. Octombrie-Noiembrie 2025.
  • 2. LEADERSHIP ŞI COMUNICARE: realizarea strategiei nu este suficientă, ea trebuie și explicată și vândută în cadrul companiei: directorului general / antreprenorului sau echipei superioare de manageri, după caz (în sus), managerilor de vânzări, comercial sau financiar, de al cărui suport este nevoie de obicei în implementare (la același nivel), dar și echipei și agențiilor de marketing (în jos) pentru o implementare cât mai bună. Toate acestea necesită skill-uri de comunicare, sinteză și leadership. Explicarea strategiei și capacitatea de a negocia resursele și implicarea altori colegi sunt competențe forte ale unui manager sau coordonator de marketing. Decembrie 2025
  • 3. MANAGEMENT ȘI ORGANIZARE. O dată aprobată strategia și negociate resursele, e nevoie de implementare, care nu se poate face fără o planificare și organizare impecabilă. În acest ultim modul vei învăța cum se organizează și se urmăresc toate task-urile (sarcinile) de marketing, cum se deleagă și se urmăresc membrii echipei, cum se evaluează performanța și se îmbunătățește pe viitor. Ianuarie – Februarie 2026.

Vezi agenda completă mai jos.

Cele 3 module se întind pe o perioadă de 4 luni, din octombrie 2025 până în februarie 2026, cu sesiuni săptămânale de 3 ore, luni seara, cu capitole teoretice și cu teme practice individuale (pe afacerea fiecărui participant) pentru acasă și apoi discutate în grup. Maxim 8 persoane, pentru a eficientiza lucrul împreună.

Cele 3 module se pot achiziționa și parcurge și separat, dar parcurgerea lor la rând asigură o învățare solidă.

Sesiunile vor fi înregistrate și puse la dispoziția participanților, pentru a putea fi reluate la nevoie.

La sfârșitul programului vei avea o hartă mentală foarte clară despre cum se face o strategie de marketing și cum susține ea afacerea, cum se ”vinde” strategia în companie și se obține suportul colegilor, cum se organizează resursele, ce să ceri echipei și agențiilor, și cum se măsoară performanța.

Nu lăsa marketingul să te conducă, tratează-l cu seriozitate și învață cum să-l conduci tu!

Vreau să mă înscriu!

Ce include programul MARKETING UPGRADE

Programul de formare manageri de marketing cuprinde 3 module distincte, cu 16 sesiuni săptămânale în total (13 octombrie 2025 – 9 februarie 2026), cu teme de lucru între sesiuni și urmărirea continuă a progesului participanților.

Sesiunile vor fi înregistrate și puse la dispoziția participanților pentru a putea lucra temele practice și pentru a putea fi folosite în viitor, împreuna cu suportul scris al tuturor prezentărilor.

Click mai jos pe ”+” pentru a vedea agenda detaliată pe zile și capitole:

MODULUL 1: GÂNDIRE STRATEGICĂ: 13 octombrie – 24 noiembrie 2025 (7 sesiuni)

  • (13 octombrie) Rolul managerului / coordonatorului de marketing:
    • Ce face și ce nu face un manager de marketing, ce așteptări există față de acest rol.
    • Riscul de a nu avea un coordonator al întregii activități.
    • Job description, interacțiuni cu alte funcții și responsabilități.
    • Specializări și tipuri de agenții în marketing.
    • Temă: descriererea rolului dorit.
  • (2o octombrie) Care sunt elementele unei strategii de marketing.
    • Unde suntem, unde vrem să ajungem și cum ajungem acolo?
    • Unde suntem?” – Analiza situației actuale:
    • Analiza celor 3 medii: macro, micro și intern și dinamica dintre ele
    • Riscul de a nu lua în considerare factorii macro. Trebnduri, fadu-uri și tendințe. La ce ne uităm și la ce nu.
    • Înțelegerea piețelor, competiției și dinamicii comportamentelor de consum. Specificitățile perioadelor de criză sau boom
    • Evaluarea mediului intern și a indicatorilor de performanță. De ce nu sunt suficienți indicatorii financiari și ce pierdem de obicei din vedere
    • Identificarea punctelor tari si slabe, analiza SWOT, cross analiza si concluzii. De ce e gresit si ne saboteaza sa punem concurența la amenințări.
    • Temă de lucru: analiza situației actuale pe propria companie
  • (27 octombrie) Obiectivele de marketing (”unde vrem să ajungem?”) și SMART Goals:
    • Cum se cascadează obiectivele de business în obiective de marketing, în obiective de comunicare și de marketing digital
    • Macro-funnel-ul de marketing și importanța lui ÎNAINTEA micro-funnel-ului de digital
    • Cum măsurăm obiectivele de marketing și cum le putem estima când nu avem date. Ce indicatori parțiali putem folosi
    • Diferența între obiective și SMART goals
    • Ce riscăm când măsurăm exclusiv indicatori de digital
    • Care sunt principalele tipuri de indicatori de marketing digital și cum contribuie ei specific la creșterea businessului. 
    • temă de lucru: estimarea propriilor obiective de marketing pentru anul următor
  • (3 noiembrie) Segmentarea pieței și a clienților:
    • metode de segmentare și ce criterii posbile pot fi folosite: socio-demografic, gradul de utilizare al categoriei, gradul de loialitate, comportamental
    • Diferența între clienți existenți și potențiali. Identificarea tipologiilor de clienți doriți și a priorităților de targetare.
    • Desființarea mitului de ”client ideal”, majoritatea clienților fiind ”ne-ideali” și în diverse stadii de interes față de ceea ce vindem.
    • Criteriul comportamental și complexitatea lui. Insuficiența datelo socio-demografice.
    • Segmentarea comportamentală în B2B
    • Analiză comportamentală aprofundată (de tip buyer persona). 
    • Temă de lucru: Realizarea propriei segmentări comportamentale pe businessul pe care lucrați
  • (10 noiembrie) Definirea diferențiatorilor, a Value Proposition, a poziționării și mesajelor de brand:
    • Clarificarea diferențiatorilor ca zone de valoare relevante pentru clienți (motivele pentru care clienții ne preferă).
    • Definirea Value Proposition = propoziția de valoare: relevantă, ușor de înțeles, diferențiatoare și greu de copiat. Suprapunerea cu Misiunea si Elevator Pitch.
    • Desființarea mitului unicității: poți să fii unic și nerelevant, așa cum poți fi relevant și ne-unic
    • Obiectivul de poziționare ca percepția supremă cu care vrem să fie asociat brandul în viitor, și ca umbrelă pentru acțiuni, comportamente și comunicare.
    • Mesajele de brand (pe termen lung) ca piloni și ancore pentru toată activitatea de comunicare și promovare, piese de structură pentru planuri și calendare tactice sau de comunicare / social media
    • Temă: identificarea propriilor diferențiatori, a Value Proposition și a mesajelor cheie
  • (17 noiembrie) Trasarea direcției și a planului tactic (”cum ajungem acolo?”):
    • definirea canalelor de comunicare
    • definirea planului tactic de marketing
    • alocarea resurselor și a bugetului conform cu planul stabilit
    • Temă pentru acasă: realizarea propriului plan de marketing.
  • (24 noiembrie) Revizuirea planurilor pentru a fi gata de implementare – pentru toți participanții.

MODULUL 2: LEADERSHIP ȘI COMUNICARE: 2 - 22 decembrie 2025 (4 sesiuni)

  • (2 decembrie) Echipa de marketing:
    • echipa internă sau externă? Ce se poate externaliza și ce nu?
    • Tipuri de profile psihologice în funcție de specializări. Există un om complet de marketing?
    • Conștientizarea nevoii de leadership pe 3 niveluri: în sus – către managementul companiei, pe orizontală – către colegii de același rang, cum ar fi cei de la vânzări sau produs, și în jos, către propria echipă și agenții. Toate aceste relații sunt importante și poziționarea leaderului de marketing pe aceste nivele va influența performanța
    • Înainte de implementare, munca de marketing e de relaționare și de ”vânzare”, pentru a obține suportul și susținerea celorlalți, pe cele 3 etaje
    • Identificarea problemelor specifice ale participanților.
  • (8 decembrie) Cum să vinzi strategia în sus și pe orizontală:
    • Sinteză și KPIs. Cum să explici strategia echipei de management și să fii convingător, astfel încât strategia și planul tău de marketing să aibă susținerea lor. Pe ce fel de informații și KPIs să insisști și cum să pui problema. Cum să prezinți sintetic și focusat informațiile.
    • Demonstrarea că strategia de marketing o susține pe cea de business și contribuie la ea
    • Conștientizarea că e nevoie de implicarea colegilor de la vânzări și produs pentru realizarea planului tactic de marketing și comunicare, pentru că marketingul și vânzările au nevoie să colaboreze.
    • Conștientizarea că marketingul este la sfârșitul ”lanțului” de execuție și fără o planificare riguroasă, va avea loc o supra-aglomerare de taskuri si riscuri
    • Cum realizezi planul tactic în echipă cu cei de la vînzări sau produs
    • Importanța covârșitoare a informării și follow up-ului pentru menținerea unor relații sănătoase de business, dar și a responsabilității.
    • Discuție despre strategia de business și comercială și responsabilitatea asupra lor. Cine pentru ce e responsabil? Sunt clare și cunoscute aceste responabilități? de ce anume e nevoie pentru consolidarea lor? unde sunt punctele slabe și unde e erodată responsabilitatea? Cum faci din rolul tău să îi faci pe ceilalți să își asume responsabilitatea?
    • Temă: planificarea unui plan comercial cu echipa extinsă, cu scopul de a avea responsabilitate și direcție comună
  • (15 decembrie) Explicarea strategiei către echipă și / sau agenții (în jos).
    • Delegarea și urmărirea sarcinilor: identificarea nivelului de competență și experiență pe rolurile din echipă
    • Cele 4 niveluri ale situational leadership: cum să delegi către oameni în funcție de nivelul lor de pregătire și să îi ajuți să crească, evitând micromanagement-ul. Avantaje și riscuri pentru fiecare nivel
    • Cum te asiguri că ceea ce explici și transmiți e înțeles si cum creezi rutine pe parte de comunicare cu echipa
  • (22 decembrie) Cum să îți menții echipa unită și motivată:
    • Feedback, încurajare, follow up, îmbunătățire și celebrare
    • Instrumente și metode
    • Principii și reguli de bună purtare, care se aplică tuturor, inclusiv managerilor
    • Cum să previi comportamentele toxice la timp și să le elimini la nevoie
    • Cum să nu cazi în capcana leadershipului autocrat, și nici în a celui permisiv, ambele fiind surse de demotivare pentru oameni.
    • Cum să crești loialitatea și retenția oamenilor, dincolo de salariu
    • Cum să crești o echipă de super performeri motivați, care să depăească așteptările în mod constant

MODULUL 3: MANAGEMENT ȘI ORGANIZARE: 12 ianuarie - 9 februarie 2026 (5 sesiuni)

  • (12 ianuarie) Organizarea proceselor de marketing:
    • Zoom in pe verticalele din calendarul tactic și realizarea timeline-urilor de proiect pentru fiecare dintre activitățile / campaniile din calendar
    • GANTT chart si ARCI – de ce avem nevoie de trasarea rolurilor si secvențialității taskurilor în timp
    • Importanța înțelegerii corecte a rolurilor și obligația  managerului / coordonatorului să le explice la toate nivelurile.
    • Riscurile lipsei de roluri și responsabilitate: evitarea situațiilor generatoare de ne-performanță, de blocaje si risipă de resurse, cum ar fi: ”nu am știut că trebuie să fac asta, credeam că se ocupă X”, ”m-așteptam la alt rezultat”, ”colegii mei nu înțeleg cât mă costă toate răzgândirile”, și altele de acest gen, neproductive și demotivatoare
  • (19 ianuarie) Brieful de comunicare / campanie:
    • Instrumentul esențial de lucru cu agențiile si de structurat munca pe activitati si campanii
    • elementele obligatorii și opționale ale briefului
    • Cine e responsabil de realizarea briefului și cum se folosește. Când facem debrief și cum ne asigurăm calitatea procesului
    • Riscurile absenței briefului sau a unor capitole importante: confuzie, tergiversări, discuții inutile, lipsa clarității, risipă de resurse, scăderea performanței și motivației oamenilor
    • Fluxurile de lucru și evitarea blocajelor
    • Stimularea eficientă a creativității: instrumente și metode
    • Când facem și când NU facem brainstorming. Diferența între gândirea strategică și gândirea creativă
    • Temă: realizarea unui brief de campanie concret, pe baza propriului calendar de activități
  • (26 ianuarie) Realizarea livrabilelor:
    • Cum să eviți modficări la nesfârșit și să ajuți echipele să lucreze eficient
    • Cum reduci numărul de revizii inutile
    • Identificarea ”punctelor confuze” și eliminarea lor.
    • Când iei decizia să elimini sau să schimbi pe cineva din echipă
    • Documentarea procesului pentru viitor
    • Ajustarea procesului în funcție de complexitatea livrabilelor (de la vizualuri statice la video elaborate)
  • (2 februarie) Follow și evaluare:
    • Ce măsurăm pe termen scurt, ce măsurăm pe termen lung
    • Tipuri de KPIs și dinamica lor
    • Îmbunătățire și optimizare continuă
    • Evaluarea de performanță a oamenilor: cum se face corect, riscuri și capcane. Cum faci din evaluare un instrument de creștere, nu unul de demotivare
  • (9 februarie) Închiderea programului și concluzii finale. Posibilitate de prelungire pentru cei interesați.

La sfârșitul celor 16 sesiuni vei căpăta o structură mentală care te va ajuta să legi activitatea de marketing de creșterea businessului, să înțelegi contribuția marketingului, să poți urmări și coordona activitatea echipei de marketing și a agențiilor, dar și să-ți setezi și să exprimi clar și corect așteptările.

Este un efortul concentrat de învățare de care are nevoie orice lider care conduce într-o formă sau alta activitatea de marketing. Tratează marketingul cu seriozitate și vei obține rezultate.

 Modulul 1: GÂNDIRE STRATEGICĂ
(7 sesiuni săptămânale: 13 octombrie – 24 noiembrie 2025)

  • participare live la toate cele 7 sesiuni săptămânale – luni seara 16:00 – 19:00
  • înregistrările sesiunilor pentru a putea fi folosite la temele de lucru li pe viitor
  • suport scris ale tuturor prezentărilor din modul și alte instrumente (ex. template analiză tipologii de clienți, configurator obiective de marketing etc)
  • suport personalizat în realizarea propriei strategii și temelor de lucru individuale

Preț modul: 2290 euro + TVA
(327 euro / sesiune)

Mă înscriu la Modulul 1

Modulul 2: LEADERSHIP ȘI COMUNICARE
(4 sesiuni săptămânale: 2-22 decembrie 2025)

  • participare live la toate cele 4 sesiuni săptămânale – luni seara 16:00 – 19:00
  • înregistrările sesiunilor pentru a putea fi folosite la temele de lucru li pe viitor
  • suport scris ale tuturor prezentărilor din modul și alte instrumente (ex. modelul Leadership situațional etc)
  • suport personalizat în realizarea provocărilor proprii

Preț modul: 1390 euro + TVA
(347 euro / sesiune)

Mă înscriu la Modulul 2

Modulul 3: MANAGEMENT ȘI ORGANIZARE
(5 sesiuni săptămânale: 12 ianuarie – 9 februarie 2026)

  • participare live la toate cele 5 sesiuni săptămânale – luni seara 16:00 – 19:00
  • înregistrările sesiunilor pentru a putea fi folosite la temele de lucru li pe viitor
  • suport scris ale tuturor prezentărilor din modul și alte instrumente (ex. GANTT chart si timeline de campanie)
  • suport personalizat în realizarea provocărilor proprii

Preț modul: 1690 euro + TVA
(338 euro / sesiune)

Mă înscriu la Modulul 3

PACHET 3 MODULE – preț redus: 
(16 sesiuni săptămânale: 13 octombrie 2025 – 9 februarie 2026)

Preț pachet 3 module: 5370 3500 euro + TVA (218 euro / sesiune) economie de 1870 euro, dacă te înscrii la tot programul până pe 20 septembrie.

  • participare live la toate cele 16 sesiuni săptămânale – luni seara 16:00 – 19:00
  • înregistrările sesiunilor pentru a putea fi folosite la temele de lucru și pe viitor
  • suport scris ale tuturor prezentărilor
  • suport personalizat în realizarea propriei strategii si rezolvarea provocărilor
  • participare la întâlnirea fizică a tuturor participanților, la finalizarea programului, pentru decernarea diplomelor (data și locul vor fi stabilite ulterior)

Tratează marketingul cu seriozitate și vei obține rezultate. Investește în tine și lucrează profesionist!

Vreau să mă înscriu!

Înscriere în program

PREȚURI:

Modulul 1 – GÂNDIRE STRATEGICĂ (7 sesiuni): 2290 euro + TVA / participant

Modulul 2 – LEADERSHIP PE 3 NIVELURI (4 sesiuni) : 1390 EURO + TVA / participant

Modulul 3 – MANAGEMENT ȘI ORGANIZARE (5 sesiuni): 1690 EURO + TVA / participant

Modulele se pot achiziționa și separat, dar urmarea integrală a programului asigură o învățare completă. Plata se poate face în tranșe, înainte de începerea fiecărui modul.

PACHET 3 MODULE: 4800 euro / participant + TVA (economie de 570 euro) – preț normal

PACHET 3 MODULE: 3500 euro pentru înscrieri până la 20 septembrie 2025 (economie de 1870 euro)

Îți promitem o experiență de învățare transformatoare, care îți va schimba perspectiva asupra marketingului și modul în care îl abordezi. Dacă după parcurgerea a 3 sesiuni cu teme lucrate, ești nemulțumit de calitatea programului, îți returnăm suma investită.

Pentru înscriere și validarea participării la program vă rugăm completați formularul următor. Veți fi contactat direct de Mihaela Mureșan, mentorul cu care veți lucra în timpul programului, în vederea calificării. Grupa programului va cuprinde un număr maxim de 8 persoane, pentru a eficientiza lucrul în grup.

    Doresc detalii despre înscrierea în următoarele module:

    Toate câmpurile sunt obligatorii.

    Întrebări și răspunsuri în direct

    Dacă vrei să îți faci o idee despre cum e Mihaela Mureșan în acțiune și să vezi o ”mostră” din ce ai putea învăța de la ea, în fiecare a 2-a și a 4-a  vineri din lună, de la 10.30, Mihaela răspunde în direct participanților la orice întrebare de marketing, branding, marketing digital, social media, comunicare, creație, organizarea activității de marketing, procese specifice, rebranding, branding personal, employer branding, poziționare, politici comerciale, lucru cu agențiile sau echipa, dezvoltare oameni, evaluarea performanței, modele de business și orice alt subiect din aceste teme.

    Înregistrează-te în baza noastră de date și vei primi în dimineața zilei respective, la ora 9:00, linkul de conectare direct la tine în inbox.

    Vezi aici un episod al emisiunii și mai multe pe Youtube la Brand Essence.

    ”Orice execuție bună are în spate o strategie bună, dar singura strategie pe care o văd clienții e execuția.”

    Ce zic cursanții Brand Essence

    Dacă preferi să înveți singur, în ritmul tău, prin module video concentrate, pe care le poți accesa oricând și de oriunde, s-ar putea să te intereseze cursurile din Academia Brand Essence.

    Vezi cursurile online