Atunci probabil că acest curs este pentru tine.
Un brand este mai mult decât o siglă sau un set de culori, și este în esența lui o promisiune către clienții sau audiența căreia se adresează. Este un organism viu, dinamic, care se adaptează vremurilor păstrându-și nucleul.
Deși este foarte frecvent folosit astăzi, modelul celor 12 arhetipuri de brand este limitat, pentru că ne forțează să definim brandul ca o combinație dintre cele 12 ”personalități”. Deși pare util, este o abordare mult prea schematică și de multe ori greu de aplicat în practică.
La cursul ”Brandul dincolo de arhetipuri” vei învăța cum să construiești un brand de la 0, sau cum să consolidezi unul existent, fără a te limita de vreun model, ci printr-o abordare aplicată pe unicitatea businessului tău.
Maxim 15 de participanți, pentru a păstra interactivitatea și calitatea discuțiilor din sală. Cu exerciții aplicate pe cazurile participanților.
Cursul se va ține și în București, pe 22-23 noiembrie 2024. Dacă te interesează această variantă, click aici.
Cursul ”Brandul dincolo de arhetipuri” este pentru tine dacă:
- Vrei să creezi un brand dar nu știi de unde să începi
- Ai lucrat cu cineva personalitatea brandului (identitate și valori), dar nu știi cum să pui în practică ideile respective
- Ai lucrat cu cineva identitatea vizuală a brandului (siglă și culori), dar ți-ai dat seama că nu e suficient și că e nevoie de mai mult pentru un brand puternic
- Ai lucrat cu cineva un brand pe baza modelului celor 12 arhetipuri, dar nu știi ce să faci mai departe
- Ai deja un brand dar nu e destul de puternic și vrei să îl consolidezi
- Ai un brand dar e mai vechi și ai nevoie de o revitalizare
- Ai nevoie de o comunicare închegată care să reflecte brandul pe care îl ai
- Nu știi cum să măsori performanța de brand și să o legi de performanța de business
AGENDA:
VINERI, 29 NOIEMBRIE 2024:
9.30 – 10.00 Prezentarea participanților și a așteptărilor
10.00 – 13.00
- Ce este brandul? Cum începi un brand de la 0? Ce trebuie să faci înainte să faci brandul?
- Definirea și segmentarea clienților – cui se adresează brandul?
- Promisiunea de brand – ce oferă brandul / businessul și ce misiune are
Exercițiu: definirea principalelor segmente de clienți cărora se adresează brandurile pe care lucrează participanții și analiza unuia dintre ele pe baza modelului Pains, Gains & Pills.
13.00 – 14.00 PAUZĂ
14.00 – 15.30
- Piramida de brand – instrumentul prin care ancorăm brandul în valoarea oferită de afacere: factorii de igienă, diferențiatorii și promisiunea emoțională
- Viziunea și misiunea și impactul lor în branding
- Promisiunea emoțională și transformarea ei în obiectiv de poziționare
- Mesajele de brand sau pe termen lung – fundamentale pentru structurarea și cristalizarea activității de comunicare și promovare
Exercițiu: realizarea piramidei pentru brandul pe care lucrați.
15.30 – 15.45 PAUZĂ
15.45 – 18.00
- Valorile și personalitatea brandului
- Modelul arhetipurilor: pros & cons
- Forme de manifestare ale brandului: prin oameni, produse, locații etc
- Identitatea vizuală și verbală a brandurilor
Exercițiu: definirea valorilor și trăsăturilor de personalitate ale propriului brand
SÂMBĂTĂ, 30 NOIEMBRIE 2024
9.30 – 11.00
- Brandul ca instrument comercial, care generează preferință și loialitate, crescând vânzările
- Cum măsuram perfomanta de brand: tipuri de indicatori și cum / când îi măsuram: macro-funnel-ul de marketing, percepții relative, indicatori ai relației emoționale
- Auditul de brand și dinamica percepțiilor în timp: de ce nu se înțeleg marketingul cu vânzările
- Decizia de rebranding sau repoziționare: pros și cons
Exercițiu: setarea indicatorilor de brand relevanți pentru fiecare participant
11.00 – 11.15 PAUZĂ
11.15 – 12.00
- Principii pentru construirea unui brand puternic
- Managementul și gestionarea brandului în realitate
- Roluri și responsabilitati în construcția și întărirea brandului
12.00 – 13.30
Exerciții de deconstruire a personalitătii și mesajelor de brand pe niște cazuri specifice
În acest curs vei învăța:
- ce trebuie să stabilești înainte de a construi un brand
- cum construiești un brand sănătos și sustenabil de la zero
- cum legi brandul de business și diferențiatori, pentru a fi atractiv pentru clienții tăi
- cum definești valoarile și personalitatea brandului într-un mod unic și memorabil
- cum se declină identitatea vizuală și verbală din personalitatea brandului
- cum să construiești un obiectiv de poziționare care să genereze conexiune emoțională cu clienții și să creeze preferință
- cum să construiești o structură de mesaje de brand ca piloni pentru calendare de comunicare și planuri de activități
- cum măsori performanța brandului, care sunt indicatorii de brand și cum contribuie la creșterea businessului
- cum se armonizează indicatorii de brand (pe termen lung) cu cei de vânzări (pe termen scurt) și cum să nu se mai certe marketingul cu vânzările
- plusuri și minusuri ale modelului cu 12 arhetipuri
- cine e responsabil de branding și care sunt rolurile echipei
- ce secrete au marile branduri și le poți aplica și tu
- care sunt cele mai frecvente greșeli pe care le fac românii în branding
- când să faci și când să nu faci rebranding.
DESPRE TRAINER
Vino să înveți cum să organizezi activitatea de marketing într-un mod optim și armonios, fără blocaje și resurse risipite, de la Mihaela Mureșan. Are 24 de ani de experiență (dintre care 11 ca Marketing Manager la IKEA):
- peste 60 proiecte de strategie
- trainer de 18 ani cu mii de ore livrate și sute de cursanți
- peste 250 ore de mentorat
- peste 500 campanii de comunicare coordonate
Veți lucra împreună într-un grup restrâns și veți trece prin toate etapele necesare creării sau consolidării unui brand, de la creare până la măsurare, cu exerciții aplicate pe cazurile participanților.
Citește mai mult despre ea aici, vezi articolele de pe blog sau urmărește-o în emisiuni, conferințe și înregistrări video pe canalul de Youtube Brand Essence. Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a primi ofertele și noutățile noastre.
"Brandul nu este atât de mult despre ce se vede, dar mai ales despre ce este dedesubt."
- Mihaela Mureșan
Early Bird până pe 11 noiembrie – 299 euro + TVA/persoană (356 euro TVA inclus)
Preț întreg: 399 euro + TVA/persoană (475 euro TVA inclus)
29-30 noiembrie, Xponential, sala Lounge, Bd. 21 Decembrie nr. 16, Cluj.
Cursul se va ține și în BUCUREȘTI pe 22-23 noiembrie.
Ce zic cursanții Brand Essence
Ce spun oamenii care au lucrat cu ea și participanții la cursurile și programele de mentorat Brand Essence, susținute de Mihaela Mureșan?
Vino să înveți cum să construiești un brand puternic și actual!
29-30 noiembrie, Xponential, sala Lounge, Bd. 21 Decembrie nr. 16, Cluj.
Locuri limitate la 15.
Cursanții vor primi suportul de curs în format pdf la sfârșitul cursului.