Te invităm să te abonezi la newsletterul nostru pentru a afla din timp de toate cursurile viitoare și alte lansări.
Pentru antreprenori sau coordonatori de marketing
Am creat acest curs pentru antreprenori, pentru managerii sau coordonatorii de marketing, indiferent că poartă aceste titulaturi sau sunt directori comerciali. Pentru că activitatea de marketing este una dintre cele mai complexe, însumând multiple specializări, iar organizarea și eficientizarea ei poate fi deseori dificilă.
Maxim 20 de participanți, pentru a păstra interactivitatea și calitatea discuțiilor din sală.
Cursul ”Cum să organizezi eficient activitatea de marketing” este pentru tine dacă:
- coordonezi o echipă de marketing internă sau externă
- îți dorești ca echipa să funcționeze independent de implicarea ta
- ai nevoie să verifici că modul în care aloci resursele (buget, oameni, timp) este corect
- ai nevoie de ajutor în trasarea responsabilităților membrilor echipei
- nu știi ce e mai bine să externalizezi și ce nu
- nu știi care sunt tipurile principale de agenții și de care ai nevoie
- nu știi cum să evaluezi mai bine performanța echipei și activității de marketing
DESPRE TRAINER
Vino să înveți cum să organizezi activitatea de marketing într-un mod optim și armonios, fără blocaje și resurse risipite, de la Mihaela Mureșan. Are 23 de ani de experiență (dintre care 11 ca Marketing Manager la IKEA):
- + 50 proiecte de strategie
- + 1000 ore de training livrate
- + 250 ore de mentorat
- + 500 campanii de comunicare coordonate
Veți lucra împreună într-un grup restrâns și veți trece prin toate principiile eficientizării și eficacității în marketing, cu discuții și exerciții aplicate pe cazurile participanților.
Citește mai mult despre ea aici, vezi articolele de pe blog sau urmărește-o în emisiuni, conferințe și înregistrări video pe canalul de Youtube Brand Essence. Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a primi ofertele și noutățile noastre.
"Performanța în marketing apare abia atunci când reușești să organizezi totul la fel de bine ca într-o fabrică."
- Mihaela Mureșan
AGENDA:
9.00 – 9.30 Primirea participanților
9.30 – 10.00 Prezentarea participanților și a așteptărilor
10.00 – 11.30
- Strategia: direcția care stă la baza oricărei activități
- Elementele principale ale unei strategii de marketing
- Obiectivele de marketing și specificul lor. Importanța setării corecte a obiectivelor de marketing. SMART goals. Eficiență versus eficacitate.
- Diferența între strategie, planul tactic și execuție
- Realizarea planului tactic: calendarul comercial: stakeholderi și contribuții. Subordonarea planului tactic strategiei – punctele de verificare: obiective, segmente de clienți, canale, mesaje, priorități comerciale
- Interdependențe cu alte funcții sau departamente
11.30 – 11.45 PAUZĂ
11.45 – 13.00 EXERCIȚIU:
Realizarea unui plan tactic de către participanți pentru propria activitate
13.00 – 14.00 PRÂNZ
14.00 – 15.30
- Tipuri de resurse alocate: oameni, bani, timp
- Rolurile și activitățile principale într-o echipă de marketing – cu variații în funcție de tipul de business și activitate specifică
- Tipuri de agenții și parteneri externi
- Definirea proceselor de marketing și punctelor de decizie
- Definirea bugetului de marketing și alocarea lui pe activități
15.30 – 15.45 PAUZĂ
15.45 – 16.30
8. Spargerea planului tactic în sub-segmente ”implementabile”:
- Timeline-ul de execuție – ”future back thinking”
- GANTT chart și ARCI
- Importanța rolurilor și înțelegerea interdependenței dintre ele
16.30 – 17.00 EXERCIȚIU: Realizarea unui timeline de campanie cu atribuirea rolurilor corepunzătoare din ARCI
17.00 – 17.15 PAUZĂ
17.15 – 18.45
9 . Brieful de campanie/activitate și relația client – agenție
10. Evaluarea campaniilor și a activității de marketing
11. Evaluarea echipei de marketing
12. Trăsăturile definitorii ale unui director de marketing
18.45 – 19.00 Întrebări și concluzii