Training-uri standard sau customizate pe ariile:
- Plan și strategie de business/marketing
- Analiza pieței și a mediului macro, micro și intern: analiza si cross analiza SWOT (avantaje competitive, tentații, apărare și vulnerabilități)
- Definirea și analiza principalelor segmente de clienți (avataruri / persona) și identificarea problemelor, nevoilor, a intereselor și motivatorilor lor
- Definire Value Proposition
- Identificare funnel complet de marketing și setare obiectivelor ancoră de marketing
- Definirea strategiei de pozitionare
- Definirea identitătii si plaformei de brand
- Obiective si strategie de comunicare
- Definirea planului comercial și de comunicare
- Branding personal
- Strategie de PR și corporate communication
- Strategie de digital marketing și social media
Cursurile vor fi concepute și predate, cu teorie, modele și exerciții, chiar de MIHAELA MUREȘAN, fondatoarea Brand Essence, care are o experiență de 24 de ani pe ”front” în marketing și branding, dintre care 10 ani ca director de marketing la IKEA. Este de asemenea trainer de 17 ani, însă nu un trainer teoretician, ci unul practician. Citește aici mai mult despre ea și povestea carierei ei.