Skip to main content

Un brand puternic vinde și atrage

Sunt oameni în jurul nostru care ne atrag atenția de la prima vedere. Au ceva deosebit, felul în care arată, în care vorbesc, în care ne conving, ne inspiră. E ceea ce numim personalitate, și ea e expresia unei identități.

Același lucru se întâmplă și cu brandurile. Pe unele le ținem minte, rezonăm cu ele, sau chiar ne place să ne asociem cu ele, pentru că înseamnă ceva pentru noi. Altele trec pur și simplu neobservate și nu ne marchează viața în nici un fel.

Brandul produsului sau serviciului tău în care categorie este? Are o personalitate clară și distinctă, se observă printre celelalte și nu există nici un risc să fie confundat cu produse similare de către clienții tăi? Pentru că dacă da, din păcate banii lor s-ar putea duce la competiție.

Dar un brand puternic începe din interior și reflectă cultura organizațională, acel set de valori unice ale unei companii. Brandul extern (comercial, de produs) trebuie să fie în deplină concordanță cu brandul intern, iar brandingul de organizație se definește începând cu oamenii din companie.

Iar în vremuri incerte, oamenii aleg mereu brandurile puternice și în care au încredere.

Prin realizarea unei strategii și platforme de brand vom defini identitatea de bază a brandului și cum am dori sa fie perceput astfel încât să fie atrăgător și memorabil pentru clienți/consumatori, dar consecvent în același timp cu brandul organizațional. Odată definită această identitate, ea se va regăsi în toate punctele de interacțiune ale clienților cu produsul, pentru o experiență consistentă care să întărească credibilitatea și încrederea în brandul respectiv, și ca urmare să crească preferința și cumpărarea.

Pentru definirea strategiei de brand vei lucra direct cu MIHAELA MUREȘAN, fondatoarea Brand Essence, care are o experiență de 24 de ani pe ”front” în marketing și branding (dintre care 10 ani ca director de marketing la IKEA). Citește aici mai mult despre ea și povestea carierei ei.

Iar dacă vrei să lucrezi singur platforma de brand, vezi pachetul BRANDING FUNDAMENTALS din Academia Brand Essence cu module video online pe care le poți relua oricând, în ritmul tău.

Ce spun oamenii care au lucrat cu ea și participanții la cursurile și programele de mentorat Brand Essence, susținute de Mihaela Mureșan?