Skip to main content

Metode de segmentare

DESPRE AUTOR: Mihaela Mureșan are 24 de ani experiență ”pe front” în marketing, dintre care 10 ca director de marketing al IKEA, în România și Europa de Sud-Est. Anterior a lucrat în LG Electronics și a lansat Media Galaxy. De 8 ani a lansat Brand Essence, o agenție de consultanță, strategie și implementare. A format și a condus echipe în companii românești și internaționale, a lucrat cu clienți mari dar și cu firme mici și start-up-uri, B2C sau B2B. A testat și a pus în practică metode, a creat și a lansat branduri în România și pe alte piețe, a lansat magazine online și proiecte noi. E trainer de 18 ani, timp în care a format sute de oameni de marketing și comunicare sau a mentorat oameni de marketing și antreprenori. A coordonat peste 60 de proiecte de strategie și peste 500 de campanii și proiecte. Citeste aici povestea carierei și evoluției ei și vezi aici cursurile Academiei Brand Essence.

Metode de segmentare

Cum să alegi clienții potriviți și să fii mai eficient

Felicitări pentru alegerea făcută! Să faci o segmentare corectă a potențialilor clienți este probabil una dintre cele mai importante abilități ale unui profesionist in marketing.

Profilul clientului ideal, digital buyer persona, publicuri țintă, audiențe, profile de clienți, cumpărători, consumatori…o mulțime de termeni care încearcă să facă ordine în marea masă a potențialilor noștri clienți. Dar de unde incepi și cum îi structurezi într-o ordine care să aibă sens pentru businessul tău și care să te ajute în toate acțiunile pe care le faci, de vânzări sau marketing?

În modulul online de marketing strategic Metode de segmentare a clienților vei învăța 4 metode principale de segmentare a clienților și potentialilor clienți, care te vor ajuta să definești cui te adresezi și cui vrei să vinzi, cine te interesează și cine nu, și să iți dai seama mult mai clar de unde poate crește businessul tau. Cele 4 criterii explicate si exemplificate în curs sunt:

  1. criteriul socio-demografic, care include și o incursiune în știința generațiilor și a diferențelor dintre ele
  2. criteriul comportamenta
  3. frecvența de utilizare a categoriei, un criteriu care ajută la măsurarea potențialului pieței
  4. gradul de loialitate față de un brand sau produs anume

În funcție de gradul de maturitate și complexitatea businessului tău, poți folosi unul sau mai multe din criteriile prezentate.

Cursul conține:

  • modele și concepte
  • studii de caz și exemple
  • exerciții practice prin care să aplici direct ce ai învățat

Cursul este foarte concentrat, așa că, pe cât posibil, încearcă să îl parcurgi în liniște și cu atenție, pentru a nu pierde nici un detaliu. Poți reveni oricum la el oricând simți nevoia să mai reiei anumite modele sau informații.

Cumperi cursul o dată și ai acces oricând și de oriunde la el în propria ta bibliotecă virtuală. În plus, pentru toți membrii comunității Brand Essence  MIHAELA MUREȘAN, trainerul Brand Essence, va organiza în fiecare lună câte o întâlnire virtuală gratuită, în care să îi ajute și mai mult și să le răspundă la întrebări. În prima marți a fiecărei luni, ora 18:00. Salvează data și abonează-te la newsletterul nostru  pentru a primi datele de acces în dimineața zilei respective. Verifică și folderul de Spam. 

Înscrie-te și în grupul de Facebook Brand Essence, unde discutăm și mai mult despre marketing și branding.

Este interzisă modificarea, copierea, reproducerea, descărcarea, transmiterea sau distribuirea acestui conținut în orice modalitate, cu exceptia acordului expres și prealabil al proprietarului. Oricare dintre aceste acțiuni constituie infracțiune și este pedepsită cu închisoarea de Legea nr.8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe.

Urmărește cursul aici, iar dacă ți s-a părut folositor, te rugăm să revii în pagina cursului din Academie și să îi acorzi o recenzie!

Te-ar putea interesa și alte cursuri:

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.