Skip to main content

Pe această pagină vei găsi toate cursurile live susținute de Mihaela Mureșan, online sau în sală, din acest an.

Unele sunt cu locuri limitate și majoritatea au prețuri preferențiale pentru cei care se înscriu din timp.

Uită-te prin ele, alege ce ți se potrivește și rezervă-ți locul!

CONSTRUIEȘTE-ȚI BRANDUL PERSONAL ÎN 8 SĂPTĂMÂNI

Sunt foarte mulți oameni extrem de buni la ceea ce fac, buni profesioniști, dar care nu reușesc să își atingă potențialul pentru că imaginea pe care o au ceilalți despre ei nu este la înălțimea propriei valori.

Într-o lume în care informația circulă mai repede ca niciodată, și în care percepțiile se fac și se desfac pe baza celor mai nesemnificative detalii, un brand personal construit deliberat și structurat te va ajuta să obții recunoaşterea și succesul pe care ți-l dorești mai repede și mai ușor. Dacă mai demult să ai un brand personal era opțional, astăzi, în majoritatea domeniilor, este un diferențiator.

Perioada prin care trecem nu are un echivalent în istoria recentă, cea de care ne putem aminti, caracterizându-se nu printr-o criză, ci prin ceea ce se numește ”furtună de crize”.

  • Cum interpretezi corect pentru afacerea ta schimbările care se întâmplă în criză?
  • Unde îți pui energia și resursele, ce lași neschimbat și ce începi să adaptezi?
  • Cum adaptăm acțiunile de marketing?

Cursul de adresează antreprenorilor, managerilor care coordonează activitatea de marketing, specialiștilor de marketing și de comunicare, de content sau digital marketing.

În urma cursului vei rămâne cu un checklist ușor de verificat și cu o structură pe care să o aplici și care să te ghideze indiferent de domeniul de activitate din care faci parte.

Preț EARLY BIRD până pe 1 aprilie 2025:

CONSTRUIEȘTE-ȚI UN MODEL DE BUSINESS SUSTENABIL ÎN TIMP

Curs interactiv pentru antreprenori și manageri. Ce înseamnă un model de business?

Orice afacere se poate compune din 2 zone mari, numite și ”scene”, în cadrul modelului de business:

  1. scena din față – ”front – stage” – care se referă la toate acele elemente care duc businessul către piață, către marketare și vânzare
  2. scena din spate – ”back stage” – care se referă la operațional, la toate activitățile care au ca scop realizarea a ceea ce vinde businessul, fie că e vorba de produse sau servicii.

Scena din față generează venituri, iar cea din spate generează costuri.

În cadrul cursului interactiv online CONSTRUIEȘTE-ȚI UN MODEL DE BUSINESS SUSTENABIL ÎN TIMP vom analiza toate cele 9 piese de ”puzzle” care compun cele 2 scene ale afacerii: cea de vânzare și cea operațională, cu scopul de a identifica în care zone avem mai multă forță și care zone sunt mai neconturate și mai avem de îmbunătățit.

Preț EARLY BIRD până pe 12 martie 2025:

VEZI DETALII ȘI ÎNSCRIE-TE

MARKETING MASTERCLASS revine în variantă offline la București pe 23-25 mai 2025

Pentru toți cei care vor să își îmbunătățească activitatea de marketing, să învețe cum se trasează firul roșu de la strategie la execuție și cum se leagă obiectivele de business cu activitatea de promovare, am creat pachetul Marketing Masterclass de 3 cursuri de o zi, la sfârșitul cărora vei rămâne cu o hartă mentală foarte clară despre ce înseamnă o strategie de marketing și cum susține ea afacerea, despre cum se împletește cu strategia de branding și mai apoi cum ajunge implementată prin comunicare și promovare și cum se măsoară rezultatele.

Locuri limitate la 15, pentru a putea face exerciții. Pentru antreprenori, manageri din zona comercială sau oameni de marketing.

CUM ORGANIZEZI EFICIENT ACTIVITATEA DE MARKETING

Am creat acest curs pentru antreprenori, pentru managerii sau coordonatorii de marketing, indiferent că poartă aceste titulaturi sau sunt directori comerciali. Pentru că activitatea de marketing este una dintre cele mai complexe, însumând multiple specializări, iar organizarea și eficientizarea ei poate fi deseori dificilă.

VEZI DETALII ȘI ÎNSCRIE-TE

Pachetul MARKETING SUPREME

Pachetul cuprinde cursul de 3 zile MARKETING MASTERCLASS din 23-25 mai 2025 și cursul CUM SĂ ORGANIZEZI EFICIENT ACTIVITATEA DE MARKETING din 13 iunie 2025, ambele în București, în sală.

După ce înveți strategie de marketing și branding și apoi faci planul de comunicare la MARKETING MASTERCLASS, înveți cum să organizezei activitatea de marketing eficient, să setezi procese și sisteme de evaluare, pentru a obține cea mai bună performanță, în cursul de o zi Cum organizezi eficient activitatea de marketing.

Participi la amândouă cursurile plătind un preț de pachet, mult mai mic decît valoarea lor însumată. Iar dacă te înscrii din timp beneficiezi de încă 2 suprareduceri.

 

VEZI DETALII ȘI ÎNSCRIE-TE

DESPRE MENTOR

Vino să înveți cum să coordonezi echipe și resurse și să faci performanță în marketing de la Mihaela Mureșan. Are 24 de ani de experiență (dintre care 11 ca Marketing Manager la IKEA):

  • peste 60 proiecte de strategie, locale și internaționale
  • trainer de 18 ani cu peste 1000 ore de training livrate către sute de oameni
  • peste 500 ore de mentorat
  • peste 500 campanii de comunicare coordonate

Este trainer de 18 ani, timp în care a lucrat și practic, punând practica în teorie și folosind practica în crearea de noi cursuri și programe. A format, crescut și supervizat echipe, atât la nivel local, cât și regional, interne sau externe (agenții) și a ajutat mai mulți clienți să dimensioneze echipa, procesele și resursele de marketing.

Veți lucra împreună într-un mod intensiv și interactiv, alternând capitolele ”teoretice” cu temele practice pentru acasă. Feedbackul se va da direct în grupul mare, prin discuții deschise.

Citește mai mult despre ea aici, vezi articolele de pe blog sau urmărește-o în emisiuni, conferințe și înregistrări video pe canalul de Youtube Brand Essence. Ia-ți 30 de secunde și înscrie-te la newsletterul nostru pentru a afla primul de cursurile noi lansate și alte noutăți.

"Marketingul este despre business înainte de a fi despre promovare și canale digitale, iar brandul este despre esență înainte de a fi despre aparență."

- Mihaela Mureșan

La fiecare 2 săptămâni, vineri de la 10.30, Mihaela Mureșan răspunde în direct participanților la orice întrebări de marketing, branding, marketing digital, social media, comunicare, creație, organizarea activității de marketing, procese specifice, rebranding, branding personal, employer branding, poziționare, politici comerciale, lucru cu agențiile sau echipa, dezvoltare oameni, evaluarea performanței, modele de business și orice alt subiect din aceste teme.

Alegem noi o temă specifică, dar se poate discuta orice subiect.

Următoarea sesiune de întrebari și răspunsuri: 21 martie, la 10.30-11:30.

Înregistrează-te în baza noastră de date și vei primi în dimineața zilei respective, la ora 9.00, linkul de conectare direct la tine în inbox.

Vezi aici ultimul episod al emisiunii.

Ce spun oamenii care au lucrat cu ea și participanții la cursurile și programele de mentorat Brand Essence, susținute de Mihaela Mureșan?