Reduceri!

Pachetul STRATEGIE DE MARKETING

Prețul inițial a fost: 453.00 €.Prețul curent este: 399.00 €.

Pachetul cuprinde 7 cursuri video concentrate pentru a învăța cum se lucrează profesionist o strategie și un plan de marketing, cu exemple și exerciții practice.
Cumperi cursurile o dată și ai acces la ele oricând, în propria ta bibliotecă virtuală!
Înveți în ritmul tău!

Pentru antreprenori, manageri comerciali, de marketing sau vânzări, strategi, specialiști de marketing și comunicare și oricine vrea să învețe cum se face marketing profesionist.

Plata se realizeaza in lei. Conversia se va face in pagina de plata la cursul BNR al zilei.

Dar de ce avem nevoie de strategie de marketing?

  1. Să facem alegeri corecte și să luăm decizii asumate
  2. Să putem controla discuțiile și interacțiunile cu echipa, colegii, partenerii
  3. Să eliminăm irosirea de resurse – timp, energie, bani
  4. Să eliminăm ezitările și zig-zagurile neproductive
  5. Să creăm aliniere și sinergii.

Pe scurt, să nu ne pierdem și să vedem pădurea deasupra copacilor. Cu toate astea, o strategie de marketing e o direcție și o referință, dar ea nu trebuie văzută ca rigidă și inflexibilă. Principiile sunt clare, dar execuția poate varia.

Mai mult, în dinamica timpurilor de astăzi, o dată cu explozia canalelor digitale și mai nou a AI-ului, este nevoie mai mult ca oricând de competențe strategice.

AI-ul este un instrument folositor, dacă știm ce să îi cerem, dacă îi punem întrebările corecte. Iar întrebările corecte presupun gândire critică și strategică. Dezvoltarea skill-urilor strategice este un avantaj în folosirea AI-ului.

Din ce e alcătuită o strategie de marketing?

Orice strategie sau plan de business sau de marketing, de orice fel, orice plan, dacă e bine făcut, să ne ajute și nu doar să bifăm undeva că am scris o strategie, are 3 părți componente:

  1. Analiza situației actuale – UNDE SUNTEM? Care e situația actuală, prezentă, a businessului nostru sau a ariei care ne interesează
  2. Definirea obiectivelor – UNDE VREM SĂ AJUNGEM? – Obiectivele sunt niște repere în viitor pe care dorim să le atingem într-un orizont de timp dat
  3. Conturarea strategiei propriu zise – CUM AJUNGEM ACOLO?, care va cristaliza direcțiile mari care ne vor duce la atingerea obiectivelor.

O strategie de marketing bine făcută reprezintă cam 80% din planul de business, și tocmai de aceea, neglijarea strategiei de business duce de multe ori la discuții interminabile în activitatea de marketing: ce comunicăm, de ce, cui? care sunt principalele priorități? La ce suntem dispuși să renunțăm? Cum împărțim resursele? Și sunt doar câteva întrebări dintre cele mai frecvente.

Așa că vă propunem o soluție care să le rezolve pe toate.

Pachetul STRATEGIE DE MARKETING include 7 cursuri în total, dintre care primele 5 (Analiza, Obiectivele, Segmentarea, Diferențiatorii și Mesajele de brand) aparțin de zona pur strategică, iar ultimele 2 (Planul de marketing și Bugetul) coboară în zona tactică, spre implementare.

Am creat acest pachet cu dorința de a oferi într-o formă practică și concentrată, toate etapele creării unei strategii și plan de marketing, care să revalideze strategia de business și să ghideze activitatea de marketing. 

Cursurile sunt dedicate antreprenorilor, managerilor comerciali, de vânzări sau marketing, strategilor și specialiștilor în marketing și comunicare, și oricui care vrea să învețe cum să gândească și să facă marketing profesionist.

Toate cursurile sunt extrem de concentrate și condensate. Îți rspectăm timpul și am lucrat sute de ore pentru a le da o formă cât mai clară, mai logică și mai structurată, fără timpi morți și repetiții inutile.

Învață să faci o strategie de marketing completă în doar 10 ore de curs!

Va trebui să fii atent/ă și să să îți iei notițe dacă simți nevoia. Parcurge cursurile la rând, pe cât posibil. O dată cumpărate, cursurile rămân în Biblioteca ta și poți reveni la ele oricând ai nevoie. Înveți în ritmul tău!

Vezi mai jos descrierea pe scurt a celor 7 cursuri din cadrul pachetului de strategie de marketing, și intră pe pagina fiecăruia să vezi mai multe detalii și video-urile explicative:

În cursul Analiza pieței și a situației actuale vei învăța:

  • Care sunt trendurile și elementele macro care iți pot influența businessul pozitiv sau negativ, respectiv oportunitățile și amenințările, prin modelul analizei STEEP (social, tehnologic, economic, ecologic și politic)
  • Cum să analizezi corect categoria din care faci parte și competiția: care e specificul pieei și al jucatorilor, sunt câțiva mari și vizibili sau mulți și mici și mai puțini vizibili? putem estima valoarea întregii piețe?
  • Care sunt comportamentele specifice categoriei de care să ții cont în businessul tău, care este norma pieței și factorii de igienă
  • Cum să identifici corect și obiectiv punctele tari și slabe ale afacerii sau businessului în care ești implicat.
  • Vei deprinde abilitatea de a vedea prin business și prin piață și de a corela lucrurile pentru a lua deciziile corecte.
  • Mai mult, cu puțină practică, acest exercițiu de analiză te va ajuta sa integrezi detalii numeroase și obositoare și să le sintetizezi rapid, să ai mereu o privire de ansamblu. Și asta nu e deloc de neglijat in business, nu? Mai ales în niște vremuri în care realitatea se schimbă mai repede decât putem să o urmărim și avem nevoie să ne orientăm și să înțelegem rapid ce se întâmplă și cum ne poate influența, pentru a ne putea pregăti și chiar identifica oportunități noi.

În cursul Obiectivele și macro-funnel-ul de marketing vei învăța:

  • Ce înseamnă obiectiv în general și cum arată un obiectiv de business sau de marketing
  • Care e diferența dintre obiective și “SMART goals” (obiective SMART) și când se folosesc
  • Care sunt principalele categorii de obiective de marketing și cum susțin ele obiectivele de business:
    • obiective de creștere
    • obiective de percepție și poziționare
    • obiective integratoare pe termen lung care arată sănătatea businessului și a marketingului
  • Cum folosești modelul CDJ (Customer Decision Journey = ”călătoria spre decizie a clientului”) – echivalentul individual al pâlniei de conversie – în activitatea ta practică, pentru a identifica barierele care îți opresc clienții în drumul lor spre cumpărare, cu exerciții aplicate
  • Cum alegi și prioritizezi obiectivele de care te ocupi într-o perioadă de timp
  • Cum cascadezi obiectivele mai departe în activitatea de zi cu zi, inclusiv în indicatori digitali.


În cursul Cum să segmentezi piața și să descifrezi comportamentele clienților vei învăța:

    • 4 metode principale de segmentare a clienților și potentialilor clienți din piață, care te vor ajuta să definești cui te adresezi și cui vrei să vinzi, cine te interesează și cine nu, și să iți dai seama mult mai clar unde e potențialul de creștere al businessului pentru care lucrezi.
    • de ce uneori clienții zic ceva și fac altceva
    • de ce ”prețul” este cel mai folosit argument ca barieră de cumpărare
    • ce mecanisme declanșează comportamentele ”la impuls”
    • ce presupune de fapt să faci ”educația” pieței și peste ce bariere ai de trecut
    • cum se iau deciziile în B2B și pe ce ”butoane” să apeși pentru a influența aceste decizii

În cursul Cum să definești corect diferențiatorii și Value Proposition vei învăța:

  1. 3 metode diferite de definire a diferențiatorilor
  2. cum se pot verifica și valida diferențiatorii
  3. cum să construiești un Value Proposition puternic care să propulseze performanța afacerii

La ce ne ajută definirea corectă a diferențiatorilor?

  • Ca toată echipa să înțeleagă și să folosească adevăratele motive pentru care clienții cumpără
  • Pentru a menține acei diferențiatori și chiar a dezvolta alții noi
  • Ca sursă pentru mesaje relevante în comunicare și promovare
  • Ca și sursă de creștere în piață și diferențiere accentuată față de competiție.

Pe baza diferențiatorilor cristalizăm apoi și Value Proposition, adică propoziția de valoare, chintesența valorii oferite în piață clienților. Un Value Proposition bun stă la baza performanței de business și se suprapune cu misiunea companiei. Se caracterizează prin următoarele trăsături:

  • este clară și ușor de înțeles
  • este relevantă și diferențiatoare pentru clienți
  • este greu de copiat de către competitori.


În cursul Poziționarea și mesajele de brand vei învăța:

  1. Definirea diferențiatorilor și a promisiunii emoționale, ca bază pentru poziționare și mesajele de brand
  2. Ce este poziționarea și de ce e importantă pentru un brand puternic
  3. Ce tip de obiectiv este poziționarea și cum echilibrează alte obiective
  4. Cum se definește corect pozitionarea și care sunt cele mai frecvente greseli si capcane legate de acest concept – cu exemple practice
  5. Ce sunt mesajele de brand sau pe termen lung
  6. Cum să definesti mesajele de brand corect, astfel încât să susțină creșterea și consolidarea brandului – cu exemple practice
  7. Cum să lucrezi cu ele integrat și sistematic în toate canalele, prin comunicare integrată – cu exemple practice
  8. Ce sunt mesajele tactice sau pe termen scurt și care sunt riscurile folosirii lor excesiv
  9. Cum se combină mesajele de brand cu cele tactice într-un mod sănătos care să construiască brandul, și să nu îl dilueze


În cursul Planul de marketing în 8 pași vei învăța cum să faci chiar tu cele 8 capitole pe care trebuie să le conțină un plan de marketing bun (urmând pas cu pas un caz concret pe care îl exemplificăm în curs), pentru a-ți structura activitatea:

    1. Sumarul analizei situației actuale
    2. Definirea obiectivelor și SMART goals
    3. Definirea segmentelor de clienți potențiali
    4. Definirea mesajelor  cheie relevante pentru clienții tăi
    5. Decizia asupra mixului de promovare și a canalelor de comunicare
    6. Crearea calendarului de activități
    7. Alocarea bugetului
    8. Evaluare și follow up


În cursul Bugetul și alocarea resurselor la marketing vei învăța:

  • Cele 2 metode de stabilire a bugetului de marketing, pe bază istorică și pe bază de obiective viitoare
  • Cele 5 principii care guvernează alocarea eficientă a acestui buget: ale lansării, sezonalității, inerției, incubării și echilibrului
  • Principalele categorii de cheltuieli de marketing și cum să le optimizezi: media, digital, content, producție video, etc.
  • Cum aloci bugetul de marketing în cazul unui start-up sau a unei lansări
  • Cum aloci bugetul de marketing când nu au nici un fel de istoric, pornind doar de la obiectivele pe care ți le dorești să le atingi
  • 4 principii pentru alocarea celorlalte resurse, de oameni și timp, pentri organizarea eficientă a responsabilităților

Și vei afla răspuns la întrebările:

  • Cât din cifra de afaceri ar trebui alocat pentru bugetul de marketing?
  • Care sunt principalele cheltuieli care fac parte din bugetul de marketing și cum le eficientizăm?
  • Cum ar trebui să prioritizezi cheltuielile de media, digital, content, producție video, cât să aloci pentru fiecare?
  • Când ai nevoie să angajezi oameni și când poți sa externaliza activitatea?
  • Cum aloci bugetul de marketing când nu ai mai făcut asta până acum și nu ai nici un fel de istoric, pornind doar de la obiectivele viitoare pe care vrei să le atingi?

Învață de la MIHAELA MUREȘAN, trainerul Brand Essence, și din experiența ei practică de 24 de ani, cum să faci marketing și branding profesionist.

DESPRE TRAINER: Mihaela Mureșan are 24 de ani experiență ”pe front” în marketing, dintre care 10 ca director de marketing al IKEA. A format și a condus echipe în companii românești și internaționale, a lucrat cu clienți mari dar și cu firme mici și start-up-uri, B2C sau B2B. A testat și a pus în practică metode, a creat și a lansat branduri în România și pe alte piețe, a lansat magazine online, iar în 2016 a lansat agenția Brand Essence. Experiența ei în cifre:

  • 24 de ani în marketing, branding și comunicare
  • Trainer de 18 ani cu peste 1000 ore de training livrate către sute de oameni de marketing și antreprenori
  • Peste 500 ore de mentorat
  • Peste 50 de proiecte de strategie
  • Peste 500 de proiecte de comunicare (campanii) coordonate

Citeste aici povestea carierei și evoluției ei.

Toate cursurile conțin:

  • module video, cu meniu de navigare ușoară în capitole
  • modele și concepte, cu definiții și explicații
  • studii de caz concrete (pentru branduri mai mari sau mai mici, B2C sau B2B) cu explicarea conceptelor studiate
  • exerciții practice prin care să aplici direct ce ai învățat
  • rezumatele scrise ale cursurilor în format pdf
  • versiunea audio pentru unele cursuri pentru cei care vor să recapituleze ”on the go”
  • scheme grafice cu metodele si modelele explicate pentru a fi mai ușor de înțeles.

Cursurile sunt extrem de concentrate și dense și au fost gândite structurat pentru a livra un volum foarte mare de informații într-un timp foarte scurt, pentru o învățare eficienă și fără risipă de resurse (timp). De aceea, e indicat ca prima vizionare să o faci cu atenție și eventual să vă luați notițe specifice. Oricum ar fi, cursurile rămân în contul tău, în rubrica ”Biblioteca mea” și poți oricînd să revii și să le reiei.

Cumperi cursurile o dată și ai acces oricând și de oriunde la ele în propria ta bibliotecă virtuală. 

Înscrie-te și în grupul de Facebook Brand Essence, unde discutăm și mai mult despre marketing și branding.

Ce spun oamenii care au lucrat cu ea și participanții la cursurile și programele de mentorat Brand Essence, susținute de Mihaela Mureșan?

Vezi toate testimonialele aici.

Urmărește câteva secvențe de la mentorat sau de la cursuri în care Mihaela vorbește despre diverse elemente ale strategiei de marketing. Urmărește canalul de Youtube al Brand Essence pentru și mai mult conținut video.

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.

Plata se realizeaza in lei. Conversia se va face in pagina de plata la cursul BNR al zilei.

Descarcă gratuit eBook-ul

“Structura unui plan de marketing”

Vreau ebook